Heyy, ik heb drie ideeën voor een Story. Alleen,
ten eerste weet ik niet of ik ze op Quizlet moet plaatsen en
ten tweede als ik dat wel zou doen welke moet ik dan kiezen?
Mijn 1e idee is:
Een verhaal over een meisje die in een opslagruimte boven een klok woont (niemand weet dat ze daar woont). Een keer in de week komt er een oude man de klok controleren. Maar de man wordt te oud en gaat met pensioen, in zijn plaats komt er een jongen nu de klok controleren. Dan valt je jongen bijna van de klokkentoren af. Maar het meisje kan hem redden. Doet ze dat en neemt ze het risico om ontdekt te worden? Of laat ze de jongen vallen?
Mijn 2e idee, dit idee moet ik nog wat uitwerken:
Er is een soort opleiding voor “speciale” kinderen. Kinderen die zijn gepest, een wees zijn, lastpakken, paranormaal, hoogbegaafd, oorlogsslachtoffers, of gewoon naar de opleiding willen of moeten. Ze krijgen een kamer, en een pakje waar hun level op komt te staan. Ze moeten opdrachten doen voor een hoger level. Bij een hoger level krijg je een klein bedrag waarmee je op een gegeven moment iets kunt kopen voor je kamer. Ook kun je bij een hoog level een baan krijgen.
Mijn 3e idee, hier ben ik al mee bezig:
Een jongen, Michel, ontdekt een geheime gang die naar verschillende werelden lijd. Dit blijkt gemaakt te zijn door zijn ouders. Op een gegeven moment krijgt hij via dit systeem contact met zijn ouders. Dit lijkt niet zo vreemd, maar, zijn ouders zijn al lang dood. Michel gaat samen met zijn tweelingzus Roos op onderzoek uit. Tot hun broer Arnaut de gang ontdekt en word ontvoerd...
Wat vinden jullie? Moet ik een van de verhalen op Quizlet zetten? En zo ja. Welke?
Alvast bedankt voor de hulp
[ bericht aangepast op 5 april 2013 - 15:38 ]
Zien zonder gezien te worden.