Ik denk dat wel al ruzie hebben sinds November of zo. Ik en een vriendin hebben al heel lang ruzie. Ik weet dat het niet meer goed komt. Er is te veel gebeurd en ze heeft ook nog eens gelogen. Ik ga jullie niet lastig vallen met een heel lang verhaal. Ondanks dit mis ik haar best wel erg. We gingen altijd gezellig naar het strand of we liepen weer samen zingend over straat. Of we stonden weer te dansen en springen in haar kamer. Praten heeft geen nut meer. Het lost niks op. Praten heb ik al vaker geprobeerd. Ik heb haar een hele lange mail gestuurd en daar heeft ze niet op gereageerd en ik krijg dan van een andere vriendin te horen dat ze vond dat het geen had om op de mail te reageren. Ik ben met nog weer een andere vriendin een keer naar haar deur gegaan. Allebei waren we boos maar toch stond ik maar met hoop om te praten maar ja dat ging dus fout. Het liefste wil ik gewoon nog een keer met haar praten. Ik weet dat we nooit meer zulke goeie vriendinnen zouden worden maar ik zou gewoon willen dat alles is uit gepraat en dat ik dit achter mij kan laten.
Iemand een idee?
Dress like you're going to meet your worst enemy today.