• Wie weet een leuke cover voor dit verhaal?

    Amelie Rachel Spooz is een meisje. Maar geen normaal meisje. Ze is eigenlijk een engel. Alleen dat is fout gegaan dus is ze half mens, half engel. Ze heeft krachten zoals onzichtbaar zijn. Maar niet iedereen kan haar zien. Als ze een normaal meisje wil worden moet ze honderd opdrachten uitvoeren en tot het uiterste gaan. Alleen bij de laatste opdracht moet ze spelen met haar leven. Dat is niet haar enige probleem. Er zit een schaduw achter haar aan die maar een doel voor ogen heeft. Amelie moet dood. Zal ze het overleven?

    Wat er op de cover moet:

    - een meisje, maakt niet uit wat voor kleur haar
    - vleugels of veren, dit is echt een must!
    - zo min mogelijk gezicht te zien
    - en de titel "Hunderd Feathurs"

    Hunderd Feathers

    Amelie Rachel Spooz is een meisje. Maar geen normaal meisje. Ze is eigenlijk een engel. Alleen dat is fout gegaan dus is ze half mens, half engel. Ze heeft krachten zoals onzichtbaar zijn. Maar niet iedereen kan haar zien. Als ze een normaal meisje wil worden moet ze honderd opdrachten uitvoeren en tot het uiterste gaan. Alleen bij de laatste opdracht moet ze spelen met haar leven. Dat is niet haar enige probleem. Er zit een schaduw achter haar aan die maar een doel voor ogen heeft. Amelie moet dood. Zal ze het overleven?

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 13:06 ]


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Als je plaatjes voor me hebt kan ik misschien wel wat leuks maken (;


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    Als je plaatjes voor me hebt kan ik misschien wel wat leuks maken (;


    Dat is het probleem, kan haast geen goede plaatsjes vinden ;s


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Het maakt het wel wat makkelijk als je vertelt wat je op de cover wil. Wat voor meisje zoek je? Met vleugels? En wat voor plaatjes nog meer? Verder nog tekst op de cover?


    Life is about the journey not the destination

    Ik heb even wat geprobeerd. Wat vind je er van? Is dit wat je zocht of wil je dingen anders?


    Life is about the journey not the destination

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 13:27 ]


    Life is about the journey not the destination


    Life is about the journey not the destination

    xPacific schreef:

    [/quote

    Super dankjewel!


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Ik wil graag ook iets voor je proberen, je krijgt hem dan vandaag of morgen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik wil graag ook iets voor je proberen, je krijgt hem dan vandaag of morgen.


    Oke is goed!


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Hier mijn cover, aangezien ik dus niet echt wist wat er precies van verwacht word heb ik gewoon maar wat gedaan, hopelijk vind je hem mooi, anders wil ik best nog een nieuwe maken (:



    Plaatje is aanklikbaar voor grotere versie.


    Credendo Vides