• ^^ sie titel.. :P

    het gaat over ;
    een meisje wordt gepest op school uit jaloezie. ze is verschrikkelijk knap maar dat wordt door haar niet gesien omdat iedereen haar ''lelijk'' noemt. ze woont samen met haar verslaafde moeder en haar jongere broertje van 5 in een klein,vies stinkend appartement. haar broertje gaat niet naar school en moet elke dag aanzien hoe haar moeder gebruikt. ze besluit om weg te gaan van haar ellendige leven en vertrekt met haar broertje.

    voor de rest verklap ik nog nix behalve dat th er in voorgaat komen.. en JA ik heb rollen << ze zijn niet groot mr goed n_n

    Vragen :
    - is de titel goed?
    - Is het verhaal origineel ?
    - ThFanfictie of toch niet ? zo ja over welk bandlid zo niet waarover dan en welk bandlid daarvan dan ?

    Rollen :
    - Huppel 1
    - Huppel 2
    - Huppel 3
    - Huppel 4
    - Nerd 1
    - nerd 2

    voor de rollen alleen NAMEN nodig


    We can only learn to love by loving.


    - is de titel goed?: Ik vind de titel erg leuk :D
    - Is het verhaal origineel ?: JHAA.

    - ThFanfictie of toch niet ? zo ja over welk bandlid zo niet waarover dan en welk bandlid daarvan dan ?: Ney x]

    Mag ik Huppel 1 zijn x']

    naaaaam.: ELLEN

    - is de titel goed?
    Ik vind hem egt leuk, de title, dus ja!
    - Is het verhaal origineel ?
    Jaa!
    - ThFanfictie of toch niet ? zo ja over welk bandlid zo niet waarover dan en welk bandlid daarvan dan ?
    Maakt mij niet zoveel uit eigenlijk

    Mag ik 1 van de huppelkutten zijn?!!? [a]


    Dunno ><

    - is de titel goed? JAAAA

    - Is het verhaal origineel ? JAAAAAAA

    - ThFanfictie of toch niet ? zo ja over welk bandlid zo niet waarover dan en welk bandlid daarvan dan ? mag , en alsj over th doet dan over TOM

    Mag ik Huppel 3?


    Gilles (ll)

    - is de titel goed?; JA,, Echt een Cuuwle titel! =)

    - Is het verhaal origineel ? ZEKER WETEN WEL! :]

    - ThFanfictie of toch niet ? zo ja over welk bandlid zo niet waarover dan en welk bandlid daarvan dan ? uhm maakt mij niet uit ;] Maar anders over Tom =)


    Winter is coming.