• In mijn quiz ja..^^ Nee ik was eigenlijk van plan om mijn serie over Quizlet Th op Quizlet te gaan herschrijven maar dan over iemand hier op Q die haar bek voorbij praat en Bill en Tom dan achter Q komen,,?! Wat vinden jullie,... Ja ik was de eerste met een verhaal over Quizlet nadat iedereen me zo nodig na moest doen heb ik hem inactief gezet,

    x3 Dus vinden jullie dat ik meot gaan herschrijven of niet?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    vind het idee leuk moet je doen:Y) 1 lezer heb je ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    vind het idee leuk moet je doen:Y) 1 lezer heb je ;)

    Hmm ke..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    was die serie vn
    tom what are they saying about you at a page called quizlet?
    ofzeu
    is die vn jouw?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ja die is van mij, maar hij staat non actief..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    >

    Gheghe eigenlijk had ik die aandacht ook nodig.x'D Maar oke.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja! Doen!
    Vond het egt jammer dat die andere stopte, dus zeker doen! <3333
    En het kán gewoon niet fout gaan. Zelfs als je het telefoonboek over zou schrijven zou het nog super zijn als je naar jou schrijfstijl kijkt! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Lijkt super maar ik vond je andere ook geweldig!Ik vind het jammer dat hij niet meer actief is en ook dat mensen je gaan nadoen dat heb ik ook gehad met 2 serie's (:


    The soul needs autumn.

    Ja! Doen!
    Vond het egt jammer dat die andere stopte, dus zeker doen! <3333
    En het kán gewoon niet fout gaan. Zelfs als je het telefoonboek over zou schrijven zou het nog super zijn als je naar jou schrijfstijl kijkt! xD

    Oew oke ik lig nu plat het is een idee en zeker orgineel om het eens te proberen een telefoonboek overschrijven..x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Lijkt super maar ik vond je andere ook geweldig!Ik vind het jammer dat hij niet meer actief is en ook dat mensen je gaan nadoen dat heb ik ook gehad met 2 serie's (:

    Ja dat is kut klopt,.. laat ze hun eigen idee opzoeken maar oke ik ga deze gewoon super maken.. Denk ik..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ja dat is kut klopt,.. laat ze hun eigen idee opzoeken maar oke ik ga deze gewoon super maken.. Denk ik..

    Ik denk het niet,ik weet het zeker!Je kan echt prachtig schrijven <3


    The soul needs autumn.

    :O
    Hoe zielig kun je zijn om iemand na te doen, tenzij je niet wist dat die ook zo'n serie had!
    Daar kun je dan natuurlijk niets aan doen!!

    Maar ik wil jouw quiz ook ZEKER lezen!!
    Dus zet hem maar weer actief!!

    Xx


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Ja dat is kut klopt,.. laat ze hun eigen idee opzoeken maar oke ik ga deze gewoon super maken.. Denk ik..


    Ik zei al, in mijn ogen is het telefoonboek zelfs geweldig als jij het schrijft! xD Maareh,, ik moet zo weg. Dus als deel 1 er is ofso moet je het maar even zeggen! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    :O
    Hoe zielig kun je zijn om iemand na te doen, tenzij je niet wist dat die ook zo'n serie had!
    Daar kun je dan natuurlijk niets aan doen!!

    Maar ik wil jouw quiz ook ZEKER lezen!!
    Dus zet hem maar weer actief!!

    Xx

    Ik ga hem niet weer online zetten ik ga een andere schrijven ik kan je het wel sturen ofzo maar ik denk dat ik hem verwijder..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Ik zei al, in mijn ogen is het telefoonboek zelfs geweldig als jij het schrijft! xD Maareh,, ik moet zo weg. Dus als deel 1 er is ofso moet je het maar even zeggen! ;)

    Dat is teveel eer vor mij man!x'D Bye en i Tell you!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.