Ik vraag me af wat mensen echt van elkaar vinden :W Op sommige mensen kun je gewoon geen compliment geven, omdat jij hem/haar niet mooi vind. Betekent niet dat die persoon het niet is voor iemand anders.
Ik zie maar al te vaak dat het dan gewoon over over random dingen gaat die ze om hebben. Niet dat hoeft te beteken dat die persoon niet mooi is, maar goed.
DarkSavior schreef:
Ik vraag me af wat mensen echt van elkaar vinden :W Op sommige mensen kun je gewoon geen compliment geven, omdat jij hem/haar niet mooi vind. Betekent niet dat die persoon het niet is voor iemand anders.
Ik zie maar al te vaak dat het dan gewoon over over random dingen gaat die ze om hebben. Niet dat hoeft te beteken dat die persoon niet mooi is, maar goed.
idk, als ik een persoon echt niet mooi vind ofzo, reageer ik gewoon niet, zo simpel is dat..
Mijn reactie was btw. gewoon een statement en niet bedoeld / gericht op iemand.
het leek me gewoon simpel. ik zou het raar vinden als mensen wel reageren, als ze niets goeds over de persoon weten te zeggen. mensen zeggen ook alleen maar wat over mijn haar. like, oke dus de rest van mijn gezicht is dus lelijk.
nee, oke, neem dat niet serieus het was maar een grapje, zo zielig vind ik mezelf niet. ;x en ik bedoel zo wel, dat mogen mensen vinden toch.
like, omdat ik hierboven iets heb gezegd over een bril. maar dat ging over de persoon met bril en niet alleen de bril.
Maar ik snap je punt