• Vannacht kreeg ik ineens een hele scherpe, intense hoofdpijn. Net alsof er iets op mijn schedel drukte van de buitenkant en er van de binnenkant teveel inzat en het eruit moest. Het begon met steken bij mijn voorhoofd en ging dan verdere door mijn achterhoofd en langs mijn nek en naar mijn schouders en dat steeds opnieuw, beide kanten synchroon. Uiteindelijk ben ik wel in slaap gevallen en merkte ik het niet meer. Nu heb ik nog steeds een vreemde druk op mijn hoofd die ik nog nooit gehad heb en ik ben steeds misselijk.
    Het is echt heel vervelend en vannacht ook best eng, maar ik denk dat ik het nog maar even aankijk naar wat het gaat worden. Iemand anders die ooit zoiets gehad heeft?


    Your make-up is terrible

    Wat naar. Als het zo blijft zou ik even bij de dokter langs gaan, maar misschien heb je gewoon een griepje te pakken. Beterschap!!


    You are beautiful, you are love.

    Tsja, alleen een dokter weet zoiets. Wij zijn namelijk geen artsen die gediplomeerd zijn en weten wat ze doen. Even langs de huisarts dus, als het morgen nog zo is.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ja, ik heb het. Het heet migraine. Maar ik heb er ook twee weken door thuisgezeten, ik hoop niet dat het jou overkomt! Misschien afspraak met de dokter?


    live the life you love

    nienkeworld schreef:
    Ja, ik heb het. Het heet migraine. Maar ik heb er ook twee weken door thuisgezeten, ik hoop niet dat het jou overkomt! Misschien afspraak met de dokter?


    Het is geen migraine, als je de andere reacties gelezen had. Er staat trouwens in de post dat het synchroon gaat en migraine heb je maar aan één kant van je hoofd. Daarbij heb ik ook migraine (wat ik vermeld heb in een reactie op de vorige pagina) en dit voelt heel anders.


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    Tsja, alleen een dokter weet zoiets. Wij zijn namelijk geen artsen die gediplomeerd zijn en weten wat ze doen. Even langs de huisarts dus, als het morgen nog zo is.


    Niet alleen een dokter weet zoiets, het gaat maar op hoofdpijn. Niets levensbedreigend en ook niet iets waarvoor ik naar de huisarts ga. Het enige wat ik daar te horen zal krijgen is 'neem een asprine en ga slapen'. Meestal zeggen ze niet eens waardoor het komt, dus heb ik op het moment meer aan Q. Die doen evenveel volgens mij. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik heb enorm vaak last van hoofdpijn, maar niet op die manier.
    Beterschap! ^^


    Take me to wonderland

    Wat raar dat dat ineens op kwam zetten terwijl je in bed lag. Ik zou niet weten wat het is en wat je er mee moet.. Heb je het nu nog steeds?
    Beterschap.

    Michonne schreef:
    (...)

    Niet alleen een dokter weet zoiets, het gaat maar op hoofdpijn. Niets levensbedreigend en ook niet iets waarvoor ik naar de huisarts ga. Het enige wat ik daar te horen zal krijgen is 'neem een asprine en ga slapen'. Meestal zeggen ze niet eens waardoor het komt, dus heb ik op het moment meer aan Q. Die doen evenveel volgens mij. 8D

    Dan heb jij een aparte huisarts die je problemen niet serieus neemt. Bij mij zeggen ze altijd meteen wat er scheelt en hoe ik dat moet oplossen. Mja. Misschien is de huisarts bij jou een stuk onpersoonlijker en zakelijker.
    Neem een Aleve pil, die oranje pil. Die helpt mij altijd ontzettend goed.


    "Well, well. Look who we've got here!"