• Mijn afspeeltijd van Spotify bedraagt nog 10 min... nu zit ik eraan te denken, of eigenlijk al een hele tijd, om een abo. op Spotify te nemen, maar voordat ik dat doe, ben ik eerst benieuwd of er hier mensen zijn die een abo. op Spotify hebben en mij er wat meer over kunnen vertellen. Je hebt nl. een unlimited (€5,- p.m.) of premium (€10,- p.m.) abo.

    (Ja, ik heb al op de website van Spotify zelf gekeken, maar ik wil graag ervaringen horen)

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 18:23 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn vader betaalt:Y)
    Ik gebruik het zelf bijna nooit omdat ik YouTube gebruik en op mijn televisie music tube


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik HAAT Spotify. Verdomme. :'D
    Die reclames, oké, maar toen dat limiet kwam... jezus. Ze doen er tegenwoordig ook alles aan om geld te krijgen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik haat Spotify. Ik luister alleen maar naar youtube en download daar mijn liedjes van. Spotify is voor mij totaal overbodig ^^


    26 - 02 - '16

    Limiet? *heeft iets gemist*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mijn zus heeft een abo van 10 euro per maand, maar koopt van die kaartjes bij de AH. Ze koopt t ook vooral om muziek op haar iPhone te kunnen luisteren en is er erg blij mee!


    As travars

    Macabre schreef:
    Ik HAAT Spotify. Verdomme. :'D
    Die reclames, oké, maar toen dat limiet kwam... jezus. Ze doen er tegenwoordig ook alles aan om geld te krijgen.

    Echt, hè. Zo irritant :/ Ik gebruik het echt veel... en vandaag stond er ineens 'nog 17 minuten'.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hahah, ik heb Spotify met reclame gedownload, maar ik heb Blockify ook gedownload, waardoor je wel de reclame hebt, maar die is muted (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mavis schreef:
    Ik haat Spotify. Ik luister alleen maar naar youtube en download daar mijn liedjes van. Spotify is voor mij totaal overbodig ^^


    •*• Lululu •*•

    Sorry, geen ervaring.


    Bad decisions make good stories.

    Haha, ik zit in hetzelfde dubio, maar volgende maand heb ik weer 10 uur aan muziek. Het is niet dat je permanent nog maar 10 minuten hebt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik gebruik Spotify bijna niet meer.


    Take me to wonderland

    Ik snap echt niet waarom mensen Spotify gebruiken. Je hebt toch YouTube? Flikker alles in een afspeellijst, zet hem aan en op random, klaar. Compleet gratis :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik snap echt niet waarom mensen Spotify gebruiken. Je hebt toch YouTube? Flikker alles in een afspeellijst, zet hem aan en op random, klaar. Compleet gratis :Y)


    This. This! _O_


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    Ik snap echt niet waarom mensen Spotify gebruiken. Je hebt toch YouTube? Flikker alles in een afspeellijst, zet hem aan en op random, klaar. Compleet gratis :Y)

    Net zoals ik niet snap waarom mensen Youtube gebruiken :'D 'k Ben gewend aan Spotify, vind 't echt heel erg handig ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Boira schreef:
    Haha, ik zit in hetzelfde dubio, maar volgende maand heb ik weer 10 uur aan muziek. Het is niet dat je permanent nog maar 10 minuten hebt.

    Ah! Dus je hebt per maand 10 uur? Ik dacht echt dat 't over & uit was D:


    "I shut my eyes in order to see.'