• Ik kan een plattegrond maken van het hele kamp maar dan moet ik eerst kamergenoten weten wie met wie, wat er allemaal is etc. Etc. Verder kanen we hier nieuwe relaties maken of kiezen of gewoon gezellig over de rpg praten

[ topic verplaatst door een moderator ]

Giovanni

Oh, okey

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

Ik en echt biet boos ofzo het is alleen heel irri at jullie de kaart niet kunnen zien en daardoor dis ook niet hoe ik het in gedachten had. Ik kan het jullie niet kwalijk nemen dat jullie het zo zagen.
    Maar het is zo :p

"Rebellion's are build on hope"

Ik snap hoor (:

Ben er weer :) Geweldig weekend gehad ^^

Maar @ Noelle1111 Als het goed is hebben Nachtkat en ik afgesproken dat David en Ylva een relatie krijgen.. Tenminste, daar hadden we laatst ideeën over.

Ewijn schreef:
    Ben er weer :) Geweldig weekend gehad ^^

Maar @ Noelle1111 Als het goed is hebben Nachtkat en ik afgesproken dat David en Ylva een relatie krijgen.. Tenminste, daar hadden we laatst ideeën over.

Ja die had ik gezien en die vond ik prima. Leuk dat leeftijdsverschil. Hihi

Aloha iedereen
    Even nog een paar mededelingkjes.

1: zorg dat al je spelers aan bod komen. Biet steeds op 1 iemand focussen.

2: betrek zo vaak mogelijk iemand bij een gesprek, MAAR ga niet invullen wat hij/zij denkt of zegt.

3: zorg voor lange post en niet van maar twee zinnen.

4: heb gewoon plezier en als er een probleem is deel het en dan bedenken we een oplossing ;)

Xx my

iemand die het aandurft om met Rhea een relatie te krijgen?

noelle1111 schreef:
    (...)

Ja die had ik gezien en die vond ik prima. Leuk dat leeftijdsverschil. Hihi

Yaay!
    Quizlet doet trouwens nu ook weer normaal ^^ *klopt gauw af*

Ja bij mij ook weer schrijft iemand anders even een stukje??

Hallo lieve mensjes.
    Ik ben een beetje ziekjes. Ik heb veel last van mijn spierziekte (HMS) en ik heb sinds kort ook last van migraine aanvallen. Ik doe heel erg mijn best on te schrijven en heel veel andere mensen ook.
    Alleen ik mis veel mensen.
    Zoals de andere kampleiders enzo. Als je niet meer mee wilt doen zeg dat dan en niet opeens niks neer zeggen.
    Xx my

noelle1111 schreef:
    Hallo lieve mensjes.
    Ik ben een beetje ziekjes. Ik heb veel last van mijn spierziekte (HMS) en ik heb sinds kort ook last van migraine aanvallen. Ik doe heel erg mijn best on te schrijven en heel veel andere mensen ook.
    Zoals de andere kampleiders enzo. Als je niet meer mee wilt doen zeg dat dan en niet opeens niks neer zeggen.
    Xx my

(veel beter schap en sorry ik ben niet zo goed in 2 karakters onderhouden)

“Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

noelle1111 schreef:
    Hallo lieve mensjes.
    Xx my

Aww, veel beterschap!!

noelle1111 schreef:
    Hallo lieve mensjes.
    Xx my

beterschap <3

ik kan jammer genoeg niet zo veel schrijven, want op mijn mobiel doet Q het niet, dus daarom :(