Folklore schreef:
(...)
Haha, herkenbaar. Maar jullie jongens lijken soms echt zo traag van begrip. Maar als ik het héél duidelijk uitleg begrijpt m'n vriend het gelukkig wel. Al krijg ik dan soms nog een heel nuchter antwoord terug. Maar volgens mij hebben meer jongens er wel eens moeite om zich in te leven in alle gevoelens die wij hebben.
Gevoelens zijn voor jongens in het algemeen toch al een wat moeilijker gebied, omdat je van je omgeving gedwongen word om hard te zijn of tenminste wat harder en minder jankerig en zeurderig te zijn.
En verder, als er iets is moeten we ons inleven in jullie situatie, hoe jullie het ervaren, maar we zijn nu eenmaal geestelijk en emotioneel anders ingesteld, dus dat gaat soms nogal moeilijk. Daarom hebben we precieze en duidelijke uitleg nodig.
Ik zeg niet dat het voor elke jongen zo is hoor. Mijn gevoelens zijn als een open kraan als ik met Nikki praat, vroeger was dat wel anders maar goed time changes everyone.
[ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 20:45 ]
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.