Michonne schreef:
(...)
Dat is een mooie kleur. Ik laat normaal mijn haar altijd verven en knippen voor zo'n 35 euro, is best goedkoop, maar als je het zelf knipt en verft (vooral met deze lengte nu) hoef ik maar hooguit 10 euro kwijt te zijn, dat is echt fijn.
Ik ben zelf niet echt fan van Syoss omdat het veel te snel vervaagd naar m'n zin, maar de kleuren zelf vind ik echt onwijs mooi. Dus m'n vriend zei al, dan verf je het gewoon iets eerder wanneer het vervaagd :'D
€35 euro voor verven en knippen is niet veel, nee. Meestal betaalde ik zo'n 40€ alleen voor het wassen, knippen en fohnen. Ik heb het dan ook één keer laten verven bij m'n vertrouwde kapper waar ik altijd ging, maar het was meteen 70€ er bovenop :'D
Ik heb zelf ook zoiets van, wat ik kan besparen, bespaar ik. Zelfs als het maar 10 of 20 euro zou zijn
Ik heb altijd twee potjes haarverf nodig voor m'n haar. Het is niet superlang ofzo en ook niet dik, maar het is veel haar wat ik heb, wat het vaak futloos laat ogen als ik het niet in laagjes heb en tja, dat is ook al een reden waarom ik het zelf niet knip :'D
Ik ben in ieder geval wel echt nieuwsgierig naar het eindresultaat wanneer je het ook geverfd heb
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”