• Ze lijken op ons maar ze zijn anders. Ze zijn sneller, intelligenter of sterker als gewone mensen, het zijn de Hybriden.
    Lange tijd leefden ze als gewone mensen onder ons, maar die tijd is over. Wanneer hun gaven zich in het begin van hun tienerjaren ontwikkelen worden ze opgespoord en opgenomen in een speciaal wetenschappelijk onderzoekscentrum.
    Hier worden ze al jarenlang onderzocht op genetische afwijkingen, overeenkomsten en de werking van hun gave.



    Regels:
    Max. 2 rollen
    Niet alleen meiden aanmaken, als er te weinig jongens zijn sluit ik de inschrijvingen van meiden even.
    Geen ruzie OOC
    Geer Mary sue's
    OOC tussen haakje {}[]()
    Minstens 5 regels
    Tenzij ik anders zeg open alleen ik de topics
    Bij langdurige afwezigheid melden
    Onderzoekers alleen door ervaren rpg’ers
    Max. 5 onderzoekers, dit is een extra rol, dan kan je dus 3 rollen hebben in plaats van 2
    Speel met de ander mee, blokker niet.
    Niet alleen 1 op 1 spelen.
    Ik maak de kamerindeling en daar is geen discussie over
    Je draagt gewoon het uniform en geen sieraden dus zeg niet opeens, ik speelde met mijn armband/ik streek mijn rok glad.
    Huisdieren zijn niet toegestaan in het centrum



    De kamers


    Eetzaal


    Zitkamer



    Jongens uniform
    Meisjes Uniform


    Dagplanning:
    07.00 - 09.00 | Ontbijt
    09.00 - 12.30 | Vrije tijd of wetenschappelijk onderzoek
    12.30 - 13.30 | Lunch
    13.30 - 18.30 | Vrije tijd of wetenschappelijk onderzoek
    18.30 - 19.45 | Avondeten
    19.45 - 22.00 | Vrije tijd of wetenschappelijk onderzoek
    22.00 - 06.00 | Op je kamer

    Hybriden:
    Intelligentie:
    Sam Anthony Johnson - 20 - mannelijk - 1,1 - Squib
    Lizzy Marlize Clark - vrouwelijk - 17 - 1,4 - Anias
    Alexander Evan “Alex” Anderson - mannelijk - 18 - 1,4 - Essylt
    Kracht:
    Abigail Emma Bouvier - 17 - vrouwelijk - 1,1 - Somesley
    Nathan James Gibson - 22 - mannelijk - 1,4 - Essylt
    Audrey Jasmin Morgan - 18 - vrouwelijk - 1,2 - lilangel
    Snelheid:
    Georgia Elisabeth Evans - 18 - vrouwelijk - 1,1 - Squib
    Paisley Marybell Couvler - 17 - vrouwelijk - 1,1 - Phrases
    Charlotte 'Charlie' Case Stevenson - 16 - vrouwelijk - 1,1/1,2 - Kwijt
    Drake Miller - 21 - mannelijk - 1,2 - lilangel

    Onderzoekers:
    Meredith Diane Price - 26 - vrouwelijk -1,1 - Squib
    Kevin Alan Emett - 27 - mannelijk - 1,2 - Tolkienn

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: - Hybride tussen 15 en 25, medewerker tussen 23 en 50-
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Gave: -kracht, intelligentie of snelheid -
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 21:51 ]


    Remember to be ridiculous.

    Kan ik 1 jongen en 1 vrouw reserveren? Vrouw voor onderzoeker jongen voor student.


    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    Kan ik 1 jongen en 1 vrouw reserveren? Vrouw voor onderzoeker jongen voor student.

    Onderzoekers zijn voor ervaren rpg'ers en aan jouw aantal posts te zien ben jij niet erg ervaren, daarbij zijn er geen studenten maar hybriden, een hybride jongen mag wel maar bij voorkeur niet met snelheid.


    Remember to be ridiculous.

    is er nog een vrouwelijke Hybride intelligent?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 16:22 ]


    imperfection is beauty

    Rol: Hybride
    Naam: Lizzy Marlize Clark
    Leeftijd: - Hybride tussen 15 en 25, medewerker tussen 23 en 50-17
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Lizzy is een stil en rustig meisje. Dit betekent niet dat ze geen lol kan hebben. Ze houd van lachen en geniet helemaal van het leven. Ze houd ook van gezelschap, maar op sommige tijden wil ze graag even alleen zijn. Dan kan ze alles even op een rijtje zetten. Als ze dat niet doet, wordt het heel druk in haar hoofd en kan niet meer helder nadenken. Ook heeft ze dan hevige hoofdpijn. Een aantal van haar hobby's zijn lezen, schrijven, dansen en zingen. Dit zijn echter nog lang niet al haar hobby's.
    Gave: -kracht, intelligentie of snelheid -Intelligentie
    Extra: Ze is linkshandig.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 17:08 ]


    imperfection is beauty

    Silas schreef:
    (...)
    Onderzoekers zijn voor ervaren rpg'ers en aan jouw aantal posts te zien ben jij niet erg ervaren, daarbij zijn er geen studenten maar hybriden, een hybride jongen mag wel maar bij voorkeur niet met snelheid.


    Ik zou op ziiiich wel een onderzoeker kunnen maken. Maar dat zou er dan waarschijnlijk eentje worden die obsessief het liefste in iedereen wil prikken en snijden. Een hele enge, en verder heb ik geen idee wat ik met hem of haar zou moeten doen.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Rol: Hybride
    Naam: Alexander Evan “Alex” Anderson
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk:
    Gezicht:


    Haarkleur:


    Haarvorm:


    Alex heeft een slank postuur, en is voor een jongen niet zeer gespierd. Hij is ongeveer 1 meter 65, en heeft een zacht gezicht met hoge jukbeenderen, een dunne rechte neus en ijsblauwe ogen. Hij heeft (anders dan op de foto) die piercing bovenaan zijn neus niet, en twee ringetjes door zijn lippen, in plaats van één (snakebites dus). Zijn haar is zwart met lichtblauw getinte highlights. Hij zet het graag rechtovereind zoals op de derde foto, maar daar heeft hij niet altijd tijd voor of zin in. Dan is het gewoon stijl, en ongeveer halflang.
    Zijn pony verbergt zijn gehele voorhoofd.
    Innerlijk:
    Alex is een rustige, sociale jongen. Hij maakt graag grapjes, houdt van een fijn gesprek en kan goed luisteren. Toch is hij ook graag alleen en heeft hij zo zijn geheimen.
    Als klein jongetje was hij zeer ongewenst. Zijn moeder was zestien jaar oud toen ze hem kreeg, en heeft hem op het stoepje van zijn toen eenentwintigjarige vader gedumpt zo snel ze daar fysiek toe in staat was. Zijn vader woonde toen net op zichzelf en verzorgde hem slecht. Alex liep een groeiachterstand op door de slechte voeding die hij kreeg. Hij was een ziekelijk klein mannetje. Vanaf een jaar of vijf moest hij allerlei klusjes opknappen in huis, en dat werden er naarmate hij ouder werd steeds meer. Als hij dit niet goed of snel genoeg deed kreeg hij straf. Lichamelijke dingen zoals het uitdrukken van peuken tegen zijn bovenarmen. Alex heeft dit later geprobeerd te verbergen met op elke arm een naar beneden vliegende getatoeëerde zwaluw. Toen hij twaalf jaar oud was werd hij door jeugdzorg in een ander gezin geplaatst. Zijn nieuwe pleegvader bleek bij dit onderzoekscentrum te werken. Hij had Alex willen adopteren vanwege de gave waar hij hoogte van had gekregen. Hij woonde namelijk in de buurt, en ondanks dat hij wist dat Alex niet naar school ging, zag hij toch de ongelooflijke intelligentie van dit kind. Op zijn veertiende werd Alex officieel in het centrum opgenomen, en sindsdien zit hij daar.
    Alex is snel dankbaar voor goede dingen die hem overkomen, en behalve nachtelijke dipjes is hij vrij positief ingesteld. Hij is mentaal erg sterk en gehard door zijn keiharde opvoeding. Hij gaat door het vuur voor degenen die het meest voor hem betekenen. Hij is homo, en loopt daar niet mee te koop. Daar ontstaan nog wel eens ongemakkelijke situaties uit. Hij heeft nog nooit echt een serieuze relatie gehad, en dat maakt hem een hopeloze romanticus. Dan is hij opeens erg verlegen.
    Gave: Intelligentie
    Extra: Alex is gay. (:

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 11:27 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Nou, dat is één. p;
    De andere komt waarschijnlijk straks of morgen.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Hmm...
    Er zijn er wel erg veel bij snelheid.
    Doe voor Alex anders maar intelligentie.
    Die andere wordt sowieso kracht.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Rol: Hybride
    Naam: Nathan James Gibson
    Leeftijd: 22
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk:


    Nathan is vrij gespierd. Hij heeft een rechte, hoekige kaak, en laat lichte stoppeltjes staan.
    Hij heeft smalle ogen, maar doordringende ogen. Daarboven heeft hij duidelijke, donkergekleurde wenkbrauwen en donkerbruin haar. Ook zijn ogen zijn donkerbruin. Hij heeft smalle, vrij volle lippen (maar niet overdreven). Hij heeft een slanke, lange nek en een relatief kleine neus. Hij draagt zijn haar op een quasi nonchalante manier, waar eigenlijk best wat werk ik zit. Nathan is ongeveer 1 meter 85.
    Innerlijk: Nathan is een beetje een macho. Hij komt vaak gevoelloos en hard over, en kan echt heel lelijk of gemeen zijn. Dit omdat hij al heel lang niet heel lekker in zijn vel zit. Het is niet dat hij iets vreselijks heeft meegemaakt of iets dergelijks. Hij was populair, had een fijn en veilig thuis (tot hij opgenomen werd) en haalde redelijk goede cijfers. Datgene waar hij mee zit is dat hij zijn eigen kracht niet kent. Meermaals heeft hij perongeluk iets van bijvoorbeeld zijn ouders, twee broertjes of een vriend kapot gemaakt. Het is ook wel gebeurd dat hij per ongeluk iemand een flinke blauwe plek, een kneuzing, of in het ergste geval gebroken botten bezorgd heeft. Hij voelde zich hier dan later enorm schuldig over. Nathan gedraagt zich over het algemeen koeltjes tegen mensen, en als hij er reden of aanleiding toe ziet kan hij je soms lelijke opmerkingen toewerpen. Als iemand hem echt boos maakt of uitdaagt zal hij niet terugdeinzen voor een gevecht. Dit zorgt nog wel eens voor problemen.
    Eigenlijk maakt zijn eigen gedrag alles alleen maar erger. Het enige wat hij echt wil is een vriendschap waar hij op kan vertrouwen en het gevoel dat er ook mensen blij met hem zijn. Stom genoeg heeft hij deze vrienschap(pen) niet gesloten sinds hij in het onderzoekscentrum woont. Dit omdat hij mensen tegen hemzelf wil beschermen en zich heeft wijsgemaakt dat hij niemand nodig heeft.
    Gave: Kracht
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 23:01 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    kan iemand me zeggen waar die 1,1'tjes of 1,2'tjes op slaan?


    imperfection is beauty

    Haal me maar van de lijst af.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Rol: Hybride
    Naam: Charlotte Amelie Morgan.
    Leeftijd: 18 jaar.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Uiterlijk:




    komt.
    Innerlijk: komt.
    Gave: Kracht.
    Extra: komt.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Talpa schreef:
    kan iemand me zeggen waar die 1,1'tjes of 1,2'tjes op slaan?


    Eerste topic, eerste of tweede bladzijde.
    Dit slaat op waar je de uitgewerkte personages kunt vinden.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Essylt schreef:
    (...)

    Eerste topic, eerste of tweede bladzijde.
    Dit slaat op waar je de uitgewerkte personages kunt vinden.


    Ow tuurlijk, dankjee :P


    imperfection is beauty

    Talpa schreef:
    (...)

    Ow tuurlijk, dankjee :P


    You're welcome. (:


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.