• Ze lijken op ons maar ze zijn anders. Ze zijn sneller, intelligenter of sterker als gewone mensen, het zijn de Hybriden.
    Lange tijd leefden ze als gewone mensen onder ons, maar die tijd is over. Wanneer hun gaven zich in het begin van hun tienerjaren ontwikkelen worden ze opgespoord en opgenomen in een speciaal wetenschappelijk onderzoekscentrum.
    Hier worden ze al jarenlang onderzocht op genetische afwijkingen, overeenkomsten en de werking van hun gave.



    Regels:
    Max. 2 rollen
    Niet alleen meiden aanmaken, als er te weinig jongens zijn sluit ik de inschrijvingen van meiden even.
    Geen ruzie OOC
    Geer Mary sue's
    OOC tussen haakje {}[]()
    Minstens 5 regels
    Tenzij ik anders zeg open alleen ik de topics
    Bij langdurige afwezigheid melden
    Onderzoekers alleen door ervaren rpg’ers
    Max. 5 onderzoekers, dit is een extra rol, dan kan je dus 3 rollen hebben in plaats van 2
    Speel met de ander mee, blokker niet.
    Niet alleen 1 op 1 spelen.
    Ik maak de kamerindeling en daar is geen discussie over
    Je draagt gewoon het uniform en geen sieraden dus zeg niet opeens, ik speelde met mijn armband/ik streek mijn rok glad.
    Huisdieren zijn niet toegestaan in het centrum



    De kamers


    Eetzaal


    Zitkamer



    Jongens uniform
    Meisjes Uniform


    Dagplanning:
    07.00 - 09.00 | Ontbijt
    09.00 - 12.30 | Vrije tijd of wetenschappelijk onderzoek
    12.30 - 13.30 | Lunch
    13.30 - 18.30 | Vrije tijd of wetenschappelijk onderzoek
    18.30 - 19.45 | Avondeten
    19.45 - 22.00 | Vrije tijd of wetenschappelijk onderzoek
    22.00 - 06.00 | Op je kamer

    Hybriden:
    Intelligentie:
    Sam Anthony Johnson - 20 - mannelijk - 1,1 - Squib
    Lizzy Marlize Clark - vrouwelijk - 17 - 1,4 - Anias
    Alexander Evan “Alex” Anderson - mannelijk - 18 - 1,4 - Essylt
    Kracht:
    Abigail Emma Bouvier - 17 - vrouwelijk - 1,1 - Somesley
    Nathan James Gibson - 22 - mannelijk - 1,4 - Essylt
    Audrey Jasmin Morgan - 18 - vrouwelijk - 1,2 - lilangel
    Snelheid:
    Georgia Elisabeth Evans - 18 - vrouwelijk - 1,1 - Squib
    Paisley Marybell Couvler - 17 - vrouwelijk - 1,1 - Phrases
    Charlotte 'Charlie' Case Stevenson - 16 - vrouwelijk - 1,1/1,2 - Kwijt
    Drake Miller - 21 - mannelijk - 1,2 - lilangel

    Onderzoekers:
    Meredith Diane Price - 26 - vrouwelijk -1,1 - Squib
    Kevin Alan Emett - 27 - mannelijk - 1,2 - Tolkienn

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: - Hybride tussen 15 en 25, medewerker tussen 23 en 50-
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Gave: -kracht, intelligentie of snelheid -
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 21:51 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rol: Hybride
    Naam: Sam Anthony Johnson
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk:


    Sam is met 1,80 niet erg lang voor een jongen. Hij is pezig. Hij heeft donkerbruine ogen en bruin haar dat nooit goed zit en als het licht erop schijnt koperachtig is.
    Innerlijk: Sam is ontzettend intelligent. Vroeger was hij nogal een doemdenker maar hij vertrouwd erop dat hem in het centrum niets kan gebeuren. Hij heeft al heel lang geleden vrede gesloten met het feit dat hij niet meer in de gewone wereld kan wonen. Hij wordt vaak naïef genoemd omdat hij denkt dat de onderzoeken zijn om hen te helpen.
    Gave: Inteligentie
    Extra:


    Rol: Hybride
    Naam: Georgia Elisabeth Evans
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:


    Georgia is 1,78. Ze is slank gebouwd en heeft mooie vrouwelijke rondingen. Ze heeft heeft volle lippen, bruine ogen en dik bruin haar dat tot halverwege haar rug hangt.
    Innerlijk: Georgia is heel erg koppig. Ze kan maar moeilijk vrede sluiten met het feit ze in het centrum zit en haar vrijheid heeft verloren. Ze weet dat men goed voor haar zorgt maar ze was een buitenmens. Ze was wild en ze mist haar vrienden van haar tijd in de gewone wereld nog steeds.
    Gave: Snelheid
    Extra:


    Rol: Onderzoekster
    Naam: Meredith Diane Price
    Leeftijd: 26
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:


    Meredith is 1,72. Ze is slank gebouwd. bruine haar valt tot iets over haar schouders en tijdens onderzoeken zit het altijd in een staart.
    Innerlijk: Meredith heeft een stralende persoonlijkheid. Ze is sociaal, vrolijk en geloofd oprecht dat ze bijdraagt aan een betere wereld door deze onderzoeken. Ze is heel erg zorgzaam en wil altijd helpen. De Hybriden waarmee ze werkt zijn belangrijk voor haar.
    Gave: -
    Extra: Ze is net als een deel van de Hybriden ontzettend intelligent maar ze is gewoon menselijk en daarmee toch minder intelligent.


    Remember to be ridiculous.

    Kan ik een vrouwelijke hybride reserveren?


    To love is to destroy.

    @Somesley, ofcourse, ik zet je erbij


    Remember to be ridiculous.

    Rol: Hybride
    Naam: Paisley Marybell Couvler
    Leeftijd: Zeventien - 14 juli
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk: Paisley is qua uiterlijk niet anders dan anderen: ze heeft een roomblanke huid en een lichaam om trots op te zijn. Helaas weet zij ook wat voor uitwerking haar lichaam op het andere geslacht kan hebben, en is ze dus vrij tevreden met het uniform. Ze weet echter, om diezelfde redenen, precies hoe ze mannen om haar vingers kan wikkelen door hen uit te dagen met haar kwetsbare gestalte. Met een gemiddelde lengte van 169cm is niets mis, en ook in haar gezicht is niet veel ongewoon te vinden. Ze heeft twee kobaltblauwe ogen en volle, zalmroze lippen. Haar lichaam is op het eerste oog nogal rank, maar kan vrij krachtig zijn als ze zich ertoe gedwongen voelt. Er is nooit veel emotie in haar gezicht te vinden, en dat is niet geheel zonder reden. Ze heeft lichtblonde, stevige lokken met enige, speelse slag die ze meestal los of in een vlecht draagt. Daarnaast kan het haar in de meeste gevallen niet heel veel schelen hoe ze er voor anderen uit ziet.



    Innerlijk: Het is voor anderen zeer moeilijk om hoogte te krijgen van Paisley. Ze is vrij stil, waakzaam en wantrouwend naar anderen toe. Toch is ze geen zielige kluizenaar en weet ze ook prima voor zichzelf in te staan. Ze neemt geen blad voor haar mond als mensen haar tot uitbarsten drijven, maar is een enorm goede luisteraar voor degenen die dat nodig hebben. Paisley is veel op de achtergrond, doet braaf wat men van haar verwacht en in ruil daarvoor krijgt ze dat beetje vrijheid in haar gedachten. Want hoe afwezig Paisley ook over kan komen op anderen: ze is zeer helder van geest en weet zich daardoor prima te redden tussen alle figuren. Hoewel ze voornamelijk in stilte zwijgt, is Paisley nog niet eens zulk slecht gezelschap. De mensen die dicht bij genoeg weten te komen, merken vrij snel dat ze geen levenloze pop is. Ze heeft littekens, waarvan de grootsten binnenin haar zitten. Ze vecht tegen de duivels uit haar verleden, en dat allemaal in haar dromerige hoofd. Ze probeert van iedere dag een nieuwe dag te maken, en vergeeft zodra ze de kans ziet - maar iets vergeten doet ze nooit.
    Gave: Snelheid
    Extra: Paisley heeft littekens, langs haar polsen. Waarom die er zijn en wie ze heeft aangebracht, heeft ze nog nooit met iemand gedeeld. Ze verstoppen doet ze echter niet. Ze schaamt zich niet, omdat ze na al die tijd zeker weet dat ze niet gek is, of zich schuldig hoeft te voelen over haar verleden. Dat heeft haar enerzijds sterker gemaakt, hoewel een andere kant nog wel vecht tegen dat deel.

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 21:52 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Silas schreef:
    @Somesley, ofcourse, ik zet je erbij


    ik vul 'm morgen of vanavond in!


    To love is to destroy.

    Mag ik de vrouwelijke, snelheid(Aangezien Snelheid al is bezet, mag ik Kracht?)-hybride reserveren?

    Edit: Mogen er twee snelheid zijn? Anders gaat daar namelijk mijn voorkeur naar uit.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 20:49 ]


    Tijd voor koffie.

    Rol: Hybride.
    Naam: Abigail Emma Bouvier
    Leeftijd: Zeventien - 4 April.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Uiterlijk:


    Abigail heeft een gemiddelde lengte van 1,73 meter. Ze heeft een slank postuur en lange, blonde haren die stijl langs haar smalle gezicht vallen. Haar ogen zijn bruinkleurig met om haar pupil een groene rand. Ze heeft volle, zachtroze lippen en donkere wenkbrauwen & lange wimpers.
    Innerlijk: Abigail is zeer eigenwijs, gaat graag op onderzoek uit en houdt vast aan haar eigen mening. Ze heeft een eigen mening, loopt niet mee met de rest. Ze komt er ook voor uit, en is niet bang om anders te zijn. Ze wilt dat mensen haar nemen zoals ze is. Ze heeft dan ook een hekel aan meelopers. Abigail is zeer betrouwbaar, en een luisterend oor. Het is moeilijk om haar vertrouwen te winnen, iets wat ze niemand zomaar geeft. Abigail is een moeilijk te schatten, omdat ze nooit doet wat mensen verwachten. Ze doet waar ze zin in heeft, ze is impulsief. Abigail is niet iemand die haar gevoelens open en bloot op tafel legt, ze is meestal stil, absoluut niet druk. Bij de mensen waar ze zich goed bij voelt is ze wat losser. Abigail is zich meestal van geen kwaad bewust, behalve als mensen tegen haar liegen of haar uitdagen. Dan gebruikt ze haar gave, iets waar ze zeker van geniet om die te gebruiken. Op het eerste gezicht lijkt ze een heel kwetsbaar meisje, schijn bedriegt echter. Haar gave is kracht, waardoor mensen zeker voor haar uitkijken. Ze vindt het verschrikkelijk dat ze opgesloten zit in een Speciaal Wetenschappelijk Onderzoekscentrum, haar vrijheid is van haar afgepakt, iets wat het belangrijkst voor haar was. Haar ouders hadden haar geprobeerd te verschuilen, ze is toch opgespoord doordat het mensen op ging vallen dat ze sterker was dan de normale mensen. Ze mist haar ouders en jongere zusje dan ook verschrikkelijk. Ze hoopt dat haar zusje niet net zoals haar een Hybride wordt. Abigail is een dromer en denkt na over veel dingen, oftewel ze piekert te veel.
    Gave: Kracht.
    Extra: Abigail heeft een kleine tattoo op de binnenkant van haar linkerpols, waar Hope op getatoeëerd is. Iets waardoor ze zich sterk houdt en herinnert dat ze altijd hoop moet blijven houden, wat er ook gebeurd.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 21:14 ]


    To love is to destroy.

    Rol: Hybride
    Naam: Charlotte 'Charlie' Case Stevenson
    Leeftijd: 16- 1 Januari is haar verjaardag. Ze is nog relatief jong vergeleken bij de andere Hybriden.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:

    ]
    Charlie heeft lang, golvend bruin haar en opvallende, bruin-met-goud-met-groene ogen. Ze is gemiddeld lang (1.74) maar zit midden in een groeispurt. Meestal kijkt ze van nature een beetje quasi-verbaasd wat haar een onschuldig uiterlijk geeft. Ze is op zich slank, wat aangeeft dat ze een snelle stofwisseling heeft. Haar lichaam is gewoon in verhouding, en ze heeft weinig problemen daarmee. Ze heeft een open, vriendelijke uitstraling.
    Innerlijk: Charlie is een nog redelijk jong meisje, en heeft ook van nature, een speelse, nieuwschierige en ondeugende aard. Ze is altijd in voor een grap, en is heel eerlijk. Soms echter iets te eerlijk. Ze probeert nu echter minder eerlijk te worden, want ze wilt zo weinig mogelijk mensen kwetsen. Ze houdt heel erg van sport, en houdt dan ook zielsveel van haar snelheid. Ze heeft ook haar serieuze buien, of soms is ze zo depressief dat ze iedereen afsnauwt, maar dat is niet vaak. Ze is namelijk zeer bang dat ze mensen kwetst, maar is vaak ook een enorme flapuit. Ze houdt ervan zich in onbekende situaties te storten, en ze wilt ooit in haar leven nog bungee jumpen. Ze heeft snel een mening klaar, maar spreekt die niet altijd uit. Ze wilt ook altijd de beste zijn, maar dit heeft een onderliggende reden. Ze heeft een open en vriendelijke uitstraling, en is over het algemeen aardig tegen iedereen, maar als ze aan Charlie's vrienden komen, wordt ze heel gevaarli.
    Gave: Snelheid
    Extra: Charlie's angst om mensen te kwetsend en haar drang om naar eerlijkheid te verbergen, omdat ze sinds ze naar de peuterschool ging, gepest. Ze werd altijd aangezien als de weirdo, de 'ene die er niet bij hoort'. Zelfs de leraren deden mee. Toen ze naar Groep Zeven ging, werd het alleen maar erger, en werd ze ook bespuugt en in elkaar geslagen. Ze was ook bang om te rennen, aangezien dat haar anders zou maken dan de rest. Ze verafschuwde haar zelf, en wilde niets liever dan gewoon niet bestaan hebben. Dit ging door tot ze werd meegenomen voor de onderzoeken, waar ze angst en onzekerheid compenseert voor vrolijkheid. Toen Charlie tien was, hebben haar klasgenoten haar een keer opgesloten in de kelder van de school, waar ze angst voor kleine, donkere ruimtes heeft opgenomen. Omdat ze altijd heeft gehoord dat ze niet goed genoeg was, heeft Charlie een minderwaardigheidscomplex opgelopen, en wilt ze altijd de beste zijn, omdat ze anders zichzelf niet genoeg vindt. Ze bijt nagels.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 16:35 ]


    Tijd voor koffie.

    @ Kwijt, er zijn uniforms en sieraden en huisdieren zijn niet toegestaan, dit zal je moeten aanpassen


    Remember to be ridiculous.

    rol is klaar.


    To love is to destroy.

    De overige rollen zijn goed, ik zet ze zodra ik op mijn laptop zit bij de anderen


    Remember to be ridiculous.

    Silas schreef:
    @ Kwijt, er zijn uniforms en sieraden en huisdieren zijn niet toegestaan, dit zal je moeten aanpassen


    Oké, maar misschien is het handig om dat even in de regels te zetten. Omdat dit er niet in stond, dacht ik namelijk dat het wel mocht.


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    (...)

    Oké, maar misschien is het handig om dat even in de regels te zetten. Omdat dit er niet in stond, dacht ik namelijk dat het wel mocht.

    huisdieren stond er niet, over het uniform wel en dat daar geen sieraden bij mochten


    Remember to be ridiculous.

    Silas schreef:
    (...)
    huisdieren stond er niet, over het uniform wel en dat daar geen sieraden bij mochten

    Ik wist niet dat huisdieren onder Sieraden vielen. Ik heb het weggehaald ;P


    Tijd voor koffie.

    Trouwens, is dat de reden dat niet op de lijst sta?


    Tijd voor koffie.