• Ik denk dat het hier wel goed staat.
    Ok, ik ben dus voor school opzoek naar een afbeelding van een man en een vrouw, het mogen ook twee verschillende afbeeldingen zijn.
    Ze moeten dus niet noodzakelijk in één afbeelding staan, maar ze moeten er wel in het geheel opstaan en het liefst van al in een leuke houding.
    Ikzelf ben ook al opzoek gegaan op tumblr, weheartit, deviantart, google en noem maar op, maar ik kan gewoon geen leuke afbeelding vinden.
    Ik heb ze nodig om over te tekenen en ze vervolgens om te toveren in een engel en een duivel.
    Dus, iemand die wat voor me heeft?(no_chears)
    Het is best dringend aangezien ik na een week nog steeds niet heb wat me aansprak.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hmm, zoiets?




    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Hmm, zoiets?




    Die tweede is al beter aangezien ze recht moeten staan (:
    Maar het is al beter dan de plaatjes die ik tot nu toe heb gevonden...Deze hebben tenminste kleren aan(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zonder kleren kun je wel beter antoniem teken (cool) en wedde dat het de leerkracht aan spreek :P althans toen ik een naakt tekening maakt had ik 8.5 :D


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Gipsy schreef:
    (...)
    Die tweede is al beter aangezien ze recht moeten staan (:
    Maar het is al beter dan de plaatjes die ik tot nu toe heb gevonden...Deze hebben tenminste kleren aan(cat)


    Hahaha, waar zoek jij wel niet op? (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Hahaha, waar zoek jij wel niet op? (cat)

    Ik had dat vooral op tumblr...dat ik in de meeste gevallen vrij schaars geklede mensen tegenkwam. :W
    Maar het liefst van al heb ik dus mensen die wat kleren aan hebben omdat sommige mensen me anders vreemd aan gaan kijken als ik aan kom lopen met die foto's.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.




    Ik weet niet of dit is wat je zoek


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nog een paar.






    You are beautiful, you are love.



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'




    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik denk dat ik met sommige wel wat kan (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.