• vandaag heb ik weer een enorm slimme actie gedaan, maar niet heus.
    ik fietste naar school en zette mijn fiets in de fietsenstalling, toevallig naast die van mijn zusje, die vroeger van mij was.
    ik was vanochtend best wel moe, had hoofdpijn en was voor het eerst in ongeveer een maand weer naar school, dus ik was er met mijn hoofd niet helemaal bij.
    ik pak dat hangslot, doe het om mijn fiets en loop naar binnen, net als altijd.
    wi ik na school weer naar huis fietsen, kijk ik naar mijn fiets, is mij hangslot weg. de hele fiets is nog heel, alles doet het nog, alleen het hangslot was gewoon verdwenen, en ik stond daar leuk met het sleuteltje in mijn hand. ik vroeg me nog af welke dief er nou een ketting doorsnijt, die meeneemd en de fiets laat staan, maarja, ik ging maar gewoon naar huis. mijn moeder maakte er natuurlijk een hele toestand van, en belde meteen de politie en al die shit. ze had de theorie dat er een paar freaky mannetjes nu alvast een hele hoop kettingen hadden doorgeknipt op vervolgens later met een busje de hele mikmak op te halen. wij naar school bellen, bla bla bla...
    vervolgens komt mijn zusje thuis met het verhaal dat iemand een ketting om haar fiets had gehangen en dat de congierge met een heel lazer-ding dat hangslot had losgemaakt...
    jep...heb ik dus dat slot om mijn zusje's fiets gedaan -_- ondertussen is de hele school zich schrap aan het zetten voor een reuzachtige fietsendiefstal :P
    echt weer iets voor mij...

    naja, om dit topic zinnig te houden...jullie nog iets stoms gedaan?

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 17:13 ]


    me: 5% reality, 95% dreams

    Weetje die zag ik gewoon al aankomen vanaf het moment dat je zij dat je jou fiets naast die van je zusje had gezet.='D
    Maar goed dat maakt het natuurlijk niet minder hilarisch.


    You were born original, don't die as a copy.

    This made my day, lol.


    Save me from myself.

    Hahaha x'D


    Tijd voor koffie.

    Folklore schreef:
    Hahah, dat is echt typisch. :') Wel een beetje overdreven dat je moeder de politie er meteen bij betrok. Maargoed, da's niet zo helder van je. XD


    Bad decisions make good stories.

    Hahahahaha.
    This made my day/evening? :'].


    † Love? I want to sleep.

    HAHAHAHAHAHAHAHA;AHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


    Sorry hahahahah


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hahaha xd Sorry, maar ik moet hier stiekem toch wel om lachen :')
    Maargoed, het mysterie is opgelost dus nou kan iedereen weer gewoon verder met zn leven zullen we maar zeggen he ;p


    Inspiration can hit you any time


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Wahaha, geniaal!
    Owke, best wel sneu voor jou, maar t blijft genius xD
    Tja... ik iets stoms gedaan? Geloof het niet... Al blijkt het toeval de laatste tijd wel bij mij bezig te zijn...


    Stenenlikker