• Zou het handig zijn om een mailtje te krijgen als iemand op je blog reageert?

    Of niet?

    Neej want als er veel mensen reactiesop je blog zetten of blogs zoals uhmm wie allemaal je vrienden hieroo zijn ofzo dan is dat erg lastig vind ik zelf :X

    Zou het handig zijn om een mailtje te krijgen als iemand op je blog reageert?

    Of niet?


    Ik zou het wel heel handig vinden, want als ik nu reacties op m'n blog krijg, zie ik het pas heel laat. Ik denk er namelijk niet altijd aan om bij m'n blog te kijken of er al nieuwe reacties zijn.
    xXx <3


    FML

    Gewoon iedere dag even kijken of je reactie hebt is toch een kleine moeite ;) Of de cijfertjes onder je blogs in de gaten houden kan ook.


    Wie du mir, so ich dir.

    Gewoon iedere dag even kijken of je reactie hebt is toch een kleine moeite ;) Of de cijfertjes onder je blogs in de gaten houden kan ook.


    Ja, dat onthou ik dus niet allemaal. x'D Heb nu 7 blogs [/and many more to come] en er staan overal andere cijfertjes onder.
    Die ga ik niet allemaal onthouden of ergens opschrijven of zoiets. x3
    Besides, van reacties op je quizen en een reactie op een reactie die je op het forum hebt gezet [/als je snapt wat ik bedoel?], kun je wel notificaties krijgen. Dus waarom niet van een reactie op je blog?
    xXx <3


    FML

    (...)

    Ja, dat onthou ik dus niet allemaal. x'D Heb nu 7 blogs [/and many more to come] en er staan overal andere cijfertjes onder.
    Die ga ik niet allemaal onthouden of ergens opschrijven of zoiets. x3
    Besides, van reacties op je quizen en een reactie op een reactie die je op het forum hebt gezet [/als je snapt wat ik bedoel?], kun je wel notificaties krijgen. Dus waarom niet van een reactie op je blog?
    xXx <3
    Good point. Ask Rutger x]?


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Good point. Ask Rutger x]?


    Ja, lijkt me een strak plan. Ook al heb ik dit topic niet in het leven geroepen, ik ga wel een PB-tje sturen dan.^^
    xXx <3


    FML

    lijkt me handig


    muziek altijd overal

    Het zou al mogelijk moeten zijn om mail te krijgen bij reacties op je blog.

    Ik zag net dat er een foutje in de code stond. Dat heb ik inmiddels opgelost dus je zult nu mail moeten ontvangen als het goed is :)


    Dit is mijn signature...

    Ingevoerd.
    [/slotje]


    Bored.