• oke......
    dus .....
    mijn vriendin vertelde mij dit verhaal gisteren, maar ik weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen. Dus laat ik het jullie maar even lezen.
    Ik had gisteren een familiefeest.
    Het was heel erg leuk en lang geleden dat ik iedereen nog eens gezien had.
    Op dat familiefeest waren natuurlijk ook mijn neven en nichten, de meeste daarvan zijn 18+.

    ik ben erachter gekomen dat ik misschien een soort van een beetje verliefd op 1 van mijn neven ben geworden.
    Ik vertelde het gisteren aan 1 van mijn beste vriendinnen.
    Zij zij dat het gewoon vriendschappelijk of familiaal kon zijn.
    Maar ik mis hem eigenlijk wel....
    En toen we gisteren afscheid namen wou ik hem blijven knuffelen....



    oke dit was ongeveer het verhaal....
    groetjes Citygirlx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Hoe weet je zo zeker dat ze verlieft op hem is?

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 20:17 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Tja, ik kan niet voor je bedenken hoe je wilt reageren. Wat denk je er zelf van?
    Zelf zou ik gewoon begripvol reageren, maar wel zeggen dat ze beter wat afstand kan nemen. Er zitten gewoon nogal wat nadelen aan een relatie met je neef, dus het zou beter zijn als ze hem als neef blijft zien.


    You are beautiful, you are love.

    ik ben erachter gekomen dat ik misschien een soort van een beetje verliefd op 1 van mijn neven ben geworden.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Junns schreef:
    Hoe weet je zo zeker dat je verliefd op hem bent?

    Dat weet ze niet zeker dat vroeg ze me net en daarom vraag ik het aan jullie....


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Folklore schreef:
    Tja, ik kan niet voor je bedenken hoe je wilt reageren. Wat denk je er zelf van?
    Zelf zou ik gewoon begripvol reageren, maar wel zeggen dat ze beter wat afstand kan nemen. Er zitten gewoon nogal wat nadelen aan een relatie met je neef, dus het zou beter zijn als ze hem als neef blijft zien.

    oke en er is nog een nadeel, namelijk haar neef heeft zelf een lief....


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    CityGirlx schreef:
    (...)
    Dat weet ze niet zeker dat vroeg ze me net en daarom vraag ik het aan jullie....


    Wij kunnen niet vaststellen of zij verliefd is of niet. Dat kan alleen zij. Maar als ze het niet zeker weet, dan is het waarschijnlijk niet zo. Want geloof me, als je echt verliefd bent, dan weet je dat wel.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ehhm.. Misschien had ze die gozer gewoon gemist, omdat ze iedereen al een lange tijd niet meer gezien had?
    Ik weet het ook niet. Sorry. Aan mij heb je nu niet zoveel op dit moment, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wacht ik volg even niet meer. Gaat het nou over je vriendin?


    •*• Lululu •*•

    CityGirlx schreef:
    (...)
    oke en er is nog een nadeel, namelijk haar neef heeft zelf een lief....


    Nog meer reden om hem met rust te laten. Volgens mij moet je vriendin die 'crush' die ze denkt te hebben niet al te serieus nemen. Waait wel over.


    You are beautiful, you are love.

    oke nog 1 ding voor de mensen die het echt willen weten het gaat niet over een vriendin maar over mij; HELP


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    CityGirlx schreef:
    oke nog 1 ding voor de mensen die het echt willen weten het gaat niet over een vriendin maar over mij; HELP

    Heb je ooit een crush gehad op iemand die op hem leek? Ik denk gewoon dat je van je neef houd, maar niet echt verliefd bent.


    •*• Lululu •*•

    CityGirlx schreef:
    oke nog 1 ding voor de mensen die het echt willen weten het gaat niet over een vriendin maar over mij; HELP


    *Sigh*, dat had je ook meteen kunnen zeggen. xd Meid, je bent 13. Toen ik 13 dacht ik ook zo vaak verliefd te zijn. 3 jaar later bleek 'verliefdheid' toch wat anders te zijn dan ik dacht. Let it go.


    You are beautiful, you are love.

    Mallory schreef:
    (...)
    Heb je ooit een crush gehad op iemand die op hem leek? Ik denk gewoon dat je van je neef houd, maar niet echt verliefd bent.

    Neen nog nooit .....


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Folklore schreef:
    (...)

    *Sigh*, dat had je ook meteen kunnen zeggen. xd Meid, je bent 13. Toen ik 13 dacht ik ook zo vaak verliefd te zijn. 3 jaar later bleek 'verliefdheid' toch wat anders te zijn dan ik dacht. Let it go.

    sorry :*
    agja, mss moet ik gewoon even wachten ik zal mss gwn van hem houden als mijn neef :*
    ik hoop het eigenlijk


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Lieverd, wat wil je dat we doen? Dus je denkt dat je verliefd ben op je neef.? Je bent 13, ben je ooit al eens verliefd geweest, echt verliefd? Als dat niet zo is, hoe weet je dan dat je nu verliefd ben? Waarom die paniek? Wil je niet verliefd op hem zijn? Dan ben je snel klaar. Laat het met rust en voila, probleem opgelost. Wil je wel verliefd zijn? Hij heeft een lief, laat hem met rust en voila. Het waait wel weer over.


    #WWED - What Would Emma Do?