• Oké, ik heb dus een zusje die echt heel erg egoïstisch bezig is en ik stoor mij hier echt erg aan. Ik noem haar even; J, want anders word het wel heel moeilijk om te snappen.

Ik neem als voorbeeld vandaag; mijn vader is dus jarig vandaag en mijn andere zus M, kreeg dus een appje binnen. J begon te zeuren over dat onze vader haar moest komen ophalen, terwijl mijn vader hier dus niets vanaf wist en hij een geldschuld heeft. Dat kon J niets schelen en ze begon meteen te schelden en al. Later zei ze dat ze maar morgen terug kwam. Er werden wel nog meer dingen over gezegd, maar die vertel ik niet. Ik irriteer me hier echt aan. Like wtf.
    Ze heeft zulke momenten echt vaak en dan heb ik echt de neiging om haar (meerdere) klappen voor haar hoofd te geven. Echt, seriously, ze is zo egoïstisch bezig. Net zoals dat ze allerlei roddels over mij begon over dat ik het met een ex van een goede vriendin van mij zou doen. Ze zei 't tegen haar vriend, vrienden en die familie. Ben benieuwd tegen wie ze het nog niet gezegd heeft.

Echt ik irriteer me hier helemaal aan. Iedereen is er de dupe van thuis en.. urghh. D: Ik stop nu wel met dit stukje, want anders zijn jullie morgen nog bezig met lezen. :'D

Iemand tips of iets voor me dat ik er minder op kan letten of gewoon iets vertellen? Idunno. Ik wilde dit graag kwijt, want het vreet me echt op en het zou mij ook niets verbazen als ik J. ook echt een keer een klap voor d'r hoofd geef.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Karma! Oke, nee. Ik heb zelf ook echt de pest aan zulk soort mensen. Een van de weinige voordelen van enig kind zijn (':

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

Beckett schreef:
    Karma! Oke, nee. Ik heb zelf ook echt de pest aan zulk soort mensen. Een van de weinige voordelen van enig kind zijn (':

I'll lick the poison from right off your kiss

Ik dacht: dit verhaal komt me verdraaid bekend voor..
    Dus ik keek even op je profiel and ik makes sense to me now. Heel erg vervelend ja, zo'n situatie. Je zusje zou zich best in kunnen houden op de verjaardag van je/jullie vader.

everything, in time

Het klinkt heel cliché, maar ik zou haar gewoon negeren. Als je er al wat van gezegd heeft, en ze luisterde niet, dan helpt meer tegen haar praten of schelden weaarschijnlijk ook niet. Ja, of de kindertelefoon ofzo bellen....

--

Pak een dik boek en sla op haar hoofd. Zeg er nog bij dat ze minder egoïstisch moet zijn en zich volwassener moet gedragen.(cat)
    Ik heb echt een hekel aan zulke mensen

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Ik snap helemaal niks van het verhaal ._. Wat heeft het ermee te maken dat je vader een geld schuld heeft en haar daarom niet kan ophalen ofzo.

-

Ik snap er helemaal niets van sorry.

•*• Lululu •*•

Genius schreef:
    Ik snap helemaal niks van het verhaal ._. Wat heeft het ermee te maken dat je vader een geld schuld heeft en haar daarom niet kan ophalen ofzo.

Thiss.

Bad decisions make good stories.

Genius schreef:

i put the fun in funeral

Genius schreef:

Benzine duur, das de enige reden die ik kan bedenken ;o.
    I dunno, scheld d'r een keer verrot.

No growth of the heart is ever a waste

Genius schreef:

De reden met dat hij niet telkens benzine kan betalen, vanwege dat zij weer opgehaald moet worden. Er is ook zoiets als ov. Het is trouwens een voorbeeld waaraan ik me irriteer. :]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Genius schreef:

Dit dus.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Genius schreef:

Wat is er niet aan te snappen? Ons zusje gaat telkens naar haar vriend toe, maar mijn vader moet haar wel telkens brengen. Nou, ik weet niet of jij graag als ober of slaafje word behandeld, maar als je iemand de hele tijd ergens naartoe moet brengen, krijg je er wel de schijt van. Bovendien moet ze het niet zo hoog in haar bolletje hebben, want mijn vader is vandaag jarig en ze feliciteert hem niet eens. Ze is enkel boos en geërgerd geworden, omdat ze blijkbaar haar zin weer eens niet heeft gekregen. Ze kan zelf ook met het OV gaan, zo moeilijk is dat niet.

Quiet the mind, and the soul will speak.