• Het zit me allemaal tegen. Problemen met een jongen, een goede kennis van mij die dinsdagavond is overleden aan kanker, op stage een dood kalf uit een koe moeten trekken en een doodzieke koe die uiteindelijk, na veel goede zorg, toch is gestorven. En ga zo maar door. Dus nu zit ik huilend opgerold op de bank terwijl ik een hoop hypericum pillen naar binnen zit te wreten.

    Please, cheer me up ):


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Awww wat naar zeg...



    Deze komen je allemaal een knuffel geven!
    Heey, alles komt weer goed hoor, leven heeft altijd ups en downs.
    Heel veel sterkte de komende tijd. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat ontzettend vervelend. Het zit je niet mee. Maar het komt wel weer goed.


    You are beautiful, you are love.

    Ga vooral pillen slikken die een antidepressieve werking hebben. Je kunt het beter uitdrukken, want dan ben je er ook in 1 keer vanaf. Nu krop je het gewoon op en knalt het er later een keer uit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Folklore schreef:
    Wat ontzettend vervelend. Het zit je niet mee. Maar het komt wel weer goed.


    26 - 02 - '16

    Als je een keer je verhaal kwijt wilt. mag je me altijd een pb sturen als je daar behoefte aan hebt (:
    ook al ken je me niet, haha


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    OwhmyNiall schreef:
    Als je een keer je verhaal kwijt wilt. mag je me altijd een pb sturen als je daar behoefte aan hebt (:
    ook al ken je me niet, haha

    Waarom bump je dit? Ik betwijfel of dat haar helpt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.