• Hoi,

    Ik moet voor muziek een werkstuk maken, maar ik weet niet zoveel zanger/zangeressen waar ik veel over kan vertellen.
    Iemand ideeën?

    Het moet trouwens wel iemand zijn die bekend is want ik moet zijn of haar liedje vertalen en een luister - en vormschema maken van het lied.

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:04 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Maria Mena! She is awesome. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Misschien Conor Maynard. Het is meer een rapper, maar hij heeft natuurlijk eerst een hele tijd op het internet gezeten en gecoverd enzo.
    Of ja, One Direction.. Justin Bieber. Dat's dan echt pop. Ik weet niet echt wat je zoekt.


    Danmarks Dynamite.

    Tja, het best kun je kiezen voor artiesten die veel teweeg hebben gebracht, of die een uitgebreid levensverhaal hebben, want daar kun je veel over vinden en vertellen. Elvis Presley, The Bealtes (/John Lennon), Tina Turner, Bob Marley, Madonna, Bob Dylan, etc.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Taylor Swift? Genoeg exen om over te praten :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bedankt allemaal!
    Ik denk dat ik het inderdaad doe over iemand uit de vroegere tijdperken, aangezien de helft van de klas het al doet over de artiesten van 'nu'.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    The Beatles, Queen, Amy Winehouse. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Whitney Houston daar doe ik met twee vrienden een presentatie voor Engels :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.