Hier het superinteressante verhaal over hoe ik de eerste keer in mijn leven vrij krijg.
Deze morgen lag er dus echt een hele hoop sneeuw, waardoor de bussen in heel de stad niet reden. De meeste treinen wel, alleen met vetraging.
Ik heb he "geluk" dat ik met de auto en een stukje te voet kwam, dus ik was op tijd. Maar zoals verwacht was de helft van de leerkrachten er niet en ook van de leerlingen was maar de helft er of zo. Bij ons klas dan nog uitzonderlijk veel (20/25). Eerst uur hadden we geschiedenis, de die we zouden hebben, ging niet door omdat er op dat moment nog maar 14 mensen waren. Dus hebben we maar wat zitten niksen en wachten op de rest. Volgende uur Grieks, van dezelfde leerkracht, en toen waren er 9/12 dus dan hadden we wel gewoon les. Daarna Engels -die had denk ik niet eens door dat er mensen niet waren- en het vierde uur Nederlands. Daar ging de so wel door, tot er plots iemand van het secretariaat kwam meedelen dat we naar huis mochten omdat de treinen maar reden tot 12 uur. De leerkracht zelf was al in paniek omdat ze zelf met de trein moest en iedereen was aan het bellen naar z'n ouders, terwijl ze die so nog an het maken waren. Uiteindelijk keek iedereen gewoon bij elkaar en zei de leerkracht: "Ik zal die toets dan ook maar in de vuilbak gooien." Lol. Maar iedereen dus superblij naar huis (onze klas in het bijzonder omdat al de leerkrachten die we nog zouden hebben, er waren). En dan ben ik maar met een vriendin naar haar huis gegaan, nadat ik m'n broer bij mijn opa had gedumpt. En om 15uur ben ik naar huis gegaan. (:
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.