• Heey!

    Ik houd heel erg van One Direction bromances, ook met Justin Bieber. Dus als je een nieuwe bromance bent begonnen of al wat langer 1tje schrijft en denkt dat ik nog geen abo heb, laat het me weten! AUB wel ff kijken of ik niet toevallig al een abo heb want volgens mij heb ik de meeste onderhand wel geabo't :)

    Xx


    ars moriendi

    Gebruik je ogen.


    Take me to wonderland

    mag ik vragen waar deze reacties op slaan? tussen alle bromances is het lastig om te ontdekken welke wel verder geschreven worden die ik nog niet geabo't heb

    lalalia schreef:
    mag ik vragen waar deze reacties op slaan? tussen alle bromances is het lastig om te ontdekken welke wel verder geschreven worden die ik nog niet geabo't heb


    Jezus, 1Direction-stories beslaan 90% van het geheugen op deze site. En waarom moet je er zo nodig op 100 geabonneerd zijn?


    ars moriendi

    Klik, veel plezier.


    Reading a good book is like taking a journey.

    als ik dat nou leuk vind, laat me dan. Ook gaat het niet om gewone stories maar om bromances. Als je niet wilt reageren op het onderwerp van dit topic kan je toch ook gewoon doorscrollen? Er staat duidelijk aangegeven waar het om gaat.

    lalalia schreef:
    als ik dat nou leuk vind, laat me dan. Ook gaat het niet om gewone stories maar om bromances. Als je niet wilt reageren op het onderwerp van dit topic kan je toch ook gewoon doorscrollen? Er staat duidelijk aangegeven waar het om gaat.

    Volgens mij is het idee van een forum dat je je mening kan neerzetten. En ik vind het irritant dat je om stories vraagt waar Quizlet momenteel van overloopt.


    ars moriendi

    lalalia schreef:
    als ik dat nou leuk vind, laat me dan. Ook gaat het niet om gewone stories maar om bromances. Als je niet wilt reageren op het onderwerp van dit topic kan je toch ook gewoon doorscrollen? Er staat duidelijk aangegeven waar het om gaat.

    Er zijn ook honderden topic die hierom vragen en het is ook niet moeilijk om bromance verhalen te vinden op deze site.


    Take me to wonderland

    jullie zijn niet de mensen die bepalen wat mensen op het forum zetten dus ga lekker iemand anders lastigvallen!

    Hahahahahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    lalalia schreef:
    jullie zijn niet de mensen die bepalen wat mensen op het forum zetten dus ga lekker iemand anders lastigvallen!

    Ehm, girl, je bent duidelijk nieuw hier. Claire aka Apocalyptic bepaalt alles op deze site.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ehm, girl, je bent duidelijk nieuw hier. Claire aka Apocalyptic bepaalt alles op deze site.

    Damn wat ga ik hier stuk.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Kijk in de top, daar staan er altijd wel veel, anders in het one direction subforum? (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Bestaan er ook al Justin Bieber bromances? :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Laxus schreef:
    Bestaan er ook al Justin Bieber bromances? :')

    Vaak met Niall Horan van 1D.


    Take me to wonderland