• Hier moet ik een betoog over schrijven in mijn proefwerkweek, ik weet dus precies wat ik moet doen over vier dagen. Maar ik heb dus al de hele dag van 10 uur tot 17 uur zitten leren en ik zit er dus door heen. Nu zie ik hier vaker op Quizlet dit soort dingen staan en hoop ik dat jullie hier aan mee willen werken.
    Dus weten jullie nog punten voor de voor en tegens?=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Je moet wel vaak betogen en stellingen doen voor school of niet?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Je moet wel vaak betogen en stellingen doen voor school of niet?


    Nee....dit is me eerste ooit.:x

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 18:10 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh sorry, dan verwissel ik je met iemand anders :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tegen:
    - Mensen handelen meestal impulsief als ze een misdaad plegen; ze denken echt niet na over de consequenties.
    - De gevangenissen zijn al overvol, dus is het niet handig om mensen nóg langer op te sluiten. Het kost heel veel geld.
    - Hoe langer mensen achter de tralies zitten, hoe moeilijker het voor ze zal worden om weer een plekje te vinden in de samenleving als ze vrij komen. Door straffen te verhogen maak je de kans dat ex-gevangenen na hun vrijlating weer op het slechte pad raken groter.

    Ik kan eigenlijk niets verzinnen dat voor is. :'D Maar moet je bij een betoog niet één kant kiezen om te verdedigen? Anders wordt het meer een soort beschouwing, volgens mij.
    Je stelling klopt overigens ook niet helemaal. Het moet 'zwaadere straffen zorgen' óf 'zwaarder straffen zorgt' zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    DarkSavior schreef:
    Oh sorry, dan verwissel ik je met iemand anders :x


    Maakt niet uit.;3


    You were born original, don't die as a copy.

    Square schreef:
    Tegen:
    - Mensen handelen meestal impulsief als ze een misdaad plegen; ze denken echt niet na over de consequenties.
    - De gevangenissen zijn al overvol, dus is het niet handig om mensen nóg langer op te sluiten. Het kost heel veel geld.
    - Hoe langer mensen achter de tralies zitten, hoe moeilijker het voor ze zal worden om weer een plekje te vinden in de samenleving als ze vrij komen. Door straffen te verhogen maak je de kans dat ex-gevangenen na hun vrijlating weer op het slechte pad raken groter.

    Ik kan eigenlijk niets verzinnen dat voor is. :'D Maar moet je bij een betoog niet één kant kiezen om te verdedigen? Anders wordt het meer een soort beschouwing, volgens mij.
    Je stelling klopt overigens ook niet helemaal. Het moet 'zwaadere straffen zorgen' óf 'zwaarder straffen zorgt' zijn.


    Nou je kan voor, tegen en een twijfelaar zijn en ik weet nog niet wat ik ben dus ik wou beslissen aan de hand van jullie.;3
    Dat is te wijten aan degene die die opdracht heeft gemaakt dan.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Het is bij een betoog de bedoeling dat je de tegenargumenten ontkracht.
    Ik weet op dit moment even geen argumenten :x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.