• Whieeeeeh, morgen laatste SE! maatschappijleer :D

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 18:49 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Happy birthday to Lieke! =)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Heb net je quiz gedaan, Sofie!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Morissette schreef:
    (...)

    IK WAS 2 FUCKING MINUTEN TE LAAT. FML.

    Ik heb nog niets..
    No inspiration (cat)


    •*• Lululu •*•

    Nomen schreef:
    Lololo. Ik heb ein-de-lijk de quiz af waarmee ik ongeveer drie/vier maanden mee begonnen was. Als het geen halfjaar was... x'D
    Willen jullie 'm doen? (aaaa)
    Alsjblieft? ^^

    Gedaan (:


    •*• Lululu •*•

    Oh my god, Rouen was echt helemaal geweldig en mijn uitwisselingspartner was echt heel erg lief, hihi.
    I wanna go back to France. ;c


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Eloquentia schreef:
    Oh my god, Rouen was echt helemaal geweldig en mijn uitwisselingspartner was echt heel erg lief, hihi.
    I wanna go back to France. ;c

    OH JA JIJ BENT WEER TERUG.
    Hoe was het voor de rest? :3

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 16:33 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gefeliciteerd Lieke! (dance)


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    Prospero schreef:
    (...)
    OH JA JIJ BENT WEER TERUG.
    Hoe was het voor de rest? :3


    Klopt! (:
    Hihi het was heel erg leuk. Vooral Parijs natuurlijk en de tijd die we hadden met de franse mensjes. Het is echt grappig om Engels te praten met ze. Vooral met Wendie (vriendin van mijn uitwisselingspartner) was het briljant want ze sprak nauwelijks Engels dus we waren aan het gebaren en woord voor woord aan het praten. ;p
    En het huis was heel groot. o.o Ze had een zwembad in haar huis. ;o Ik had geluk trouwens want Laelia (mijn uitwisselingspartner) is half amerikaans, hihi. Dus nou ja. Het was heel erg leuk, hihi. Ik zit nu half in een soort dip xd


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Eloquentia schreef:
    (...)

    Klopt! (:
    Hihi het was heel erg leuk. Vooral Parijs natuurlijk en de tijd die we hadden met de franse mensjes. Het is echt grappig om Engels te praten met ze. Vooral met Wendie (vriendin van mijn uitwisselingspartner) was het briljant want ze sprak nauwelijks Engels dus we waren aan het gebaren en woord voor woord aan het praten. ;p
    En het huis was heel groot. o.o Ze had een zwembad in haar huis. ;o Ik had geluk trouwens want Laelia (mijn uitwisselingspartner) is half amerikaans, hihi. Dus nou ja. Het was heel erg leuk, hihi. Ik zit nu half in een soort dip xd

    Awesome.
    Ik wil volgend jaar naar India en als dat niet lukt ga ik ook naar Rouen :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Prospero schreef:
    (...)
    Awesome.
    Ik wil volgend jaar naar India en als dat niet lukt ga ik ook naar Rouen :3


    Haha dat is precies wat ik ook heb gedaan. ;p Alleen in mijn klas wilden er teveel mensen India, dus ben ik naar Rouen gegaan en ik kan je verzekeren dat het heel erg leuk is dus. (: De sfeer in Frankrijk is ook gewoon heel erg leuk vind ik. (:
    Wel een nadeel vond ik dat bijna alle franse mensjes rookten, maar ja. ;p En als je niet goed frans kan is dat niet echt een groot probleem ofzo, ik heb geen woord frans gesproken eigenlijk xd


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    My mum this morning: "Ga maar met de fiets! Het gaat mooi weer zijn vandaag!"

    Guess who's soaked.


    help

    Eloquentia schreef:
    (...)

    Haha dat is precies wat ik ook heb gedaan. ;p Alleen in mijn klas wilden er teveel mensen India, dus ben ik naar Rouen gegaan en ik kan je verzekeren dat het heel erg leuk is dus. (: De sfeer in Frankrijk is ook gewoon heel erg leuk vind ik. (:
    Wel een nadeel vond ik dat bijna alle franse mensjes rookten, maar ja. ;p En als je niet goed frans kan is dat niet echt een groot probleem ofzo, ik heb geen woord frans gesproken eigenlijk xd

    N'aww. :c
    Je gaat naar Frankrijk en spreekt vervolgens geen Frans. Juist :'D
    @Marthe Arme jij D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Graymark schreef:
    My mum this morning: "Ga maar met de fiets! Het gaat mooi weer zijn vandaag!"

    Guess who's soaked.

    *medelijden*
    (Moet je ver fietsen?)


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    HEY.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hey Melis :)


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne