Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Schrijf hier dan alles van je af!
Dus jij vindt dat iedereen die niet Engels is, ook geen Engels mag praten in het dagelijks leven? Maar dude, je bent zelf Algerijns dus waarom mag jij dan Nederlands praten?
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''
Requille schreef:
Dus jij vindt dat iedereen die niet Engels is, ook geen Engels mag praten in het dagelijks leven? Maar dude, je bent zelf Algerijns dus waarom mag jij dan Nederlands praten?
Omfg, dat slaat echt nergens op.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
DarkSavior schreef:
(...)
Omfg, dat slaat echt nergens op.
Jup, daar wordt achter m'n rug over gesproken en vervelende sarcastische opmerkingen over gemaakt. Alleen maar omdat ik een paar maanden terug met een een iemand een paar uur lang nonstop Engels sprak. Tot zover de vriendelijkheid van de jongens uit mijn klas.
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''
Jup, daar wordt achter m'n rug over gesproken en vervelende sarcastische opmerkingen over gemaakt. Alleen maar omdat ik een paar maanden terug met een een iemand een paar uur lang nonstop Engels sprak. Tot zover de vriendelijkheid van de jongens uit mijn klas.
Och, mensen heb altijd wat om over te zeiken.
Bepaal jij toch mooi zelf of je Engels praat of niet, lamaar lullen die hap.
Zo onzeker heb ik me in geen tijd gevoeld Zelfs op de fiets heb ik 't idee dat iedereen me aanstaart Maar, ja... om nou constant met mijn ogen naar de grond te staren tijdens het fietsen. Niet erg veilig. Hum.
Pffft, wat een zeikerds zeg.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.