Hoi ik heb er is iets waar ik al last van heb zo lang ik me kan herinderen, namelijk alles moet symmetrisch! Het is best wel vervelend, maar als iets niet symmetrisch is erger ik me er enorm aan! Natuurlijk heb ik hier mee leren leven en kan ik het meestal laten voor wat het is, maar toch soms heb ik er wel heel veel last van....
paar voorbeelden:
als ik ergens een blauwe streep trek moet er aan de overkant ook een blauwe streep
als texten niet in het midden staan, maar links uitgelijnd waardoor je per regel rechts veel meer spatie hebt dan links (hiermee heb ik leren leven)
als ik op mijn linker been krab moet ik ook aan mijn rechter been krabben
als er in een kamer een bed in een hoek staat, voor mij moet hij in het midden van de kamer of ergens in het midden van 1 muur! (behalve als er in de hoek aan de overkant ook een staat)
als kleding stukken die helemaal links hangen korter/langer zijn dan de kledingstukken die rechts hangen en dat gelde ook voor de kleding stukken die de op een na meest links zijn en de op een na meest rechts etc (ik bedoel met hangen aan een klerehanger in je kledingkast)
als mijn linker schoen strakker gestrikt zit dan mijn rechter
er zijn nog veel meer voorbeelden!
heeft iemand enig idee hoe het komt en of er wat aan te doen valt?
[ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 16:57 ]
Dont say why me, say try me