• Hoii wezens,'
    Ik kwam er gisteren achter dat mijn echte naam (chantou) nogal heel erg zuigt dus heb ik mn roepnaam verandert in Ash X'D En nee ,niet als in Pokemon ,Maar als in Ashley. Die heeft Nouk voor mij bed8 ,En toen wou Julia mijn naam hbben duss ,,nu heet sei Chantou X'D En Patricia wou ook een nieuwe naam ,en toen mocht ik die versinnen en nu heet sei londen ,EN nu wil Maaike ook een nieuwe Naam ,, Ik vind hm wel hip X'D
    Normale mensen leren met hun gehanicapte naam leven ,,Ik verander hm gewoon (A)

    Jippi , Vanaf nu Heet Maaike Vlinder :D (ik bed8 (A))


    Crack a bottle

    HEEJJ PRAAT JULLIE


    We can only learn to love by loving.

    @nicol
    WHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    nicol KOMT NAAR ENSCHEDE^^


    Crack a bottle

    [/off-topic]


    Bored.

    Nouw,, Chantou,, heeft ouders die zelf ook een betje blut zijn, door hun liefe dochter, die alles vor ze uitgeeft (A)


    Dunno ><

    @nicol
    WHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    nicol KOMT NAAR ENSCHEDE^^



    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    DAT DOE IK :P


    We can only learn to love by loving.

    En heet die liefe dochter toevallig Chantou X'D
    En en en ,, JE MOET GEWWOOON KOMEN
    Anders moet Ash huilen..


    Crack a bottle

    NICCOOOOL!!
    Ik ga gwn iemand meeslepen die met mij naar de kermis MOET meegaaan^^


    Crack a bottle

    NICCOOOOL!!
    Ik ga gwn iemand meeslepen die met mij naar de kermis MOET meegaaan^^


    n_n goed plan joh x3
    en dna siek jouw en dan gak lauren meeslepe nr jouw n_n


    We can only learn to love by loving.

    Nee hoor, Hoe kom je daar nu weer bij(A)
    Ik geef nooit geld uit van me ouder,, zoiu ik niet drurfen(baby)
    Jongen,, me pa's eigen schult, moet hij maar zijn Liefe Dochter Zakgeld geven, want dan hoeft zjn liefe dochter niet. konstant te bedellen om geld (A)


    Dunno ><

    (...)

    n_n goed plan joh x3
    en dna siek jouw en dan gak lauren meeslepe nr jouw n_n


    JOAH!! I like it<3333333333333333333333^^


    Crack a bottle

    Nee hoor, Hoe kom je daar nu weer bij(A)
    Ik geef nooit geld uit van me ouder,, zoiu ik niet drurfen(baby)
    Jongen,, me pa's eigen schult, moet hij maar zijn Liefe Dochter Zakgeld geven, want dan hoeft zjn liefe dochter niet. konstant te bedellen om geld (A)


    Ouders,,Wat heb je deraan^^
    MAAR JE MOET KOMEN ,VAN MIJ !!:'(


    Crack a bottle

    @Chantou
    whaha x3 das sexy seg bedele

    @Ash
    I Like it 2 <333333333333333

    mr ik ga.. ik ga dood vn mijn sere rug :X

    xx


    We can only learn to love by loving.