Ik ben een sul.
Nou ik heb dus een microdermal bij mijn decolleté (boven je titties zegmaar) sinds begin November vorig jaar. Dus een maand geleden liet ik hem verwisselen, dus een ander knopje erop. Had eerst deze, en toen die (je ziet geen boobs alleen het knopje justsoyaknow mwehe).
Nou, een week of twee erna bleef ik erachter hangen met iets, en hij ging helemaal naar beneden dus hij was flink ontstoken en bloedde een beetje. Dus ik heb hem maar schoongemaakt en aangedraaid, want het knopje was los. Dat bleef dus los zitten en ik durfde hem niet zelf eraan te draaien want dat deed auw.
Dus ik bleef gister bij mijn vriend slapen. piercing schoongemaakt voor t slapen gaan, niks aan 't handje. Ik word vanmorgen wakker en hij gaf me een kusje in mijn hals en ik zeg ja pas op met mijn piercing en ik leg mijn hand erop, maar ik voelde geen knopje. Dus ik haal mn hand weg. HUH WTF, je piercing is weg! Ik kijken, en hij was er gewoon af. HAHAHAHAHA we hebben er de hele tijd naar gezocht, vond 't maar irritant zonder piercing. Het zag wel vet uit. En uiteindelijk vond ik hem in mn BH. Nou naar de piercer, erop gedraaid want zelf lukte het niet.Nu heb ik een goudkleurig dingetje, deze namelijk.
Maar nu vroeg ik me dus af, hebben jullie ook zoveel problemen met jullie piercings (of dermals, als jullie die hebben), of ben ik gewoon zó onhandig?
tya