• Straks ga ik dus bij iemand slapen, maar ik ga daar voor de eerste keer heen al ken ik het meisje nu al meer dan een jaar. Ik ben dus heel erg aan het twijfelen of ik dit wel moet doen, maar die ouders van haar hebben al toegestemd dat ik mag blijven slapen en ik vind het ook zo stom om nu nog af te zeggen. Daarbij ga ik ook ergens in de herfst naar barcelona met school en ik heb dus het gevoel dat ik mezelf nu moet pushen om dit te doen omdat dat dadelijk ook niet goed gaat.

    Wat zouden jullie doen? Gewoon gaan of wachten tot ik daar een paar keer ben geweest?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Heb ik ook gedaan bij mij beste vriendin toen ik haar leerde kennen. Gelijk die dag gingen we afspreken en gelijk die avond logeren haha.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Gewoon doen! :3 Als je -je er echt niet prettig voelt kun je dat toch altijd duidelijk maken? Je vriendin zal het heus wel begrijpen. Gewoon eerlijk zijn en er een leuke avond van maken. Het loopt wel los.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik zal je de details besparen, maar toen ik een bepaalde vriendin van mij voor het eerst ontmoette heb ik daar ook meteen 'geslapen' en dat heb ik geweten. Haha :P


    Life is hard and then we die

    Waarom niet? Ik zie het probleem niet echt.


    i put the fun in funeral

    Als je je er niet goed bij voelt, moet je het niet doen! Zo simpel is dat. Je moet je daar wel fijn voelen en niet bezwaard om te blijven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Als je je er niet goed bij voelt, moet je het niet doen! Zo simpel is dat. Je moet je daar wel fijn voelen en niet bezwaard om te blijven.


    Ik weet niet hoe die mensen zijn en hoe de sfeer daar is dus ja, dadelijk is het wel hartstikke gezellig...:/ maarja als het dat niet is en ik voel me er niet thuis dan heb ik een probleem.D:


    You were born original, don't die as a copy.

    Jaimes schreef:
    Als je je er niet goed bij voelt, moet je het niet doen! Zo simpel is dat. Je moet je daar wel fijn voelen en niet bezwaard om te blijven.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe die mensen zijn en hoe de sfeer daar is dus ja, dadelijk is het wel hartstikke gezellig...:/ maarja als het dat niet is en ik voel me er niet thuis dan heb ik een probleem.D:


    Je kan het altijd afwachten en voor de zekerheid gewoon een tas klaarmaken. Als je denkt dat je er nog niet klaar voor bent, dan zeg je dat eerlijk?

    Het lijken me aardige mensen, aangezien je al gelijk mag blijven slapen? Dus dan zouden ze ook wel begrip kunnen opbrengen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Je kunt ook gewoon lekker de avond daar doorbrengen en als het dan niet goed voelt, dan alsnog naar huis gaan toch?
    Je vriendin zal dat vast wel begrijpen ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Na aanleiding van de reacties hier heb ik toch even naar mijn vriendin gebeld en gezegd dat ik liever toch alleen in de middag kwam, ze verzekerde me ervan dat het niet erg was en dat ze begreep dat ik eerst een paar keer daar geweest wou zijn voor ik kwam logeren. (ze weet dat ik heimwee heb)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb ook heimwee, dus ik zou precies geweten hebben hoe je je zou voelen dan!

    En wat fijn, dat ze het begrijpt (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Meisjes zijn zulke moederskindjes :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Meisjes zijn zulke moederskindjes :Y)


    Het is bij mij gekomen sinds mijn ouders gescheiden zijn. ;x


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    RainbowDash schreef:
    Meisjes zijn zulke moederskindjes :Y)


    Jongens niet dan? ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    RainbowDash schreef:
    Meisjes zijn zulke moederskindjes :Y)


    Niet allemaal, MAAR IK WEL EN IK BEN ER TROTS OP.(K)


    You were born original, don't die as a copy.