Kent iemand hier Zornik (Waarschijnlijk wel!) als je die niet kent, echt snel ff opzoeke (ik vind ze echt supergoed misschien heeft niet iedereen dezelfde mening als mij )
Whi!x dat nieuwe liedje 4 Million Minutes is echt geweldig!! wel een beetje rustig voor Zornik maar tog blijf ik het Suuper vinden
Linkje: http://www.youtube.com/watch?v=CThQ70OkUVs die ware echt zalig op de TMF awards!
Wat vinden jullie van Zornik?
xx<3
-
17 okt 2008 - 22:0118 okt 2008 - 17:0118 okt 2008 - 17:04
Yay 4 Zornik.
Ik vind ze live ook heel goed (en daar gaat het toch om, anders kan iedereen muziek maken, vind ik )
Live zijn ze goehoed. ._.18 okt 2008 - 17:28Ja man die heb ik in het echt gezien op WB. Maar ik weet eigenlijk niks over ze fzoo..
If I were a boy, I swear I'd be a better man.
18 okt 2008 - 17:32Ja man die heb ik in het echt gezien op WB. Maar ik weet eigenlijk niks over ze fzoo..
Moet ook ni, ik weet ook amper iets over hun, maar ik vind ze gwn goed!18 okt 2008 - 17:3318 okt 2008 - 17:36ik ook <3
The aliens are attacking from mars! ö
18 okt 2008 - 17:36Ik vin ze égt wel goedd! ^^
Ik denk tog da da één vn de groepe is in mijn top 10 fsoo <'3 Zornik!007
18 okt 2008 - 17:39Ik vin ze égt wel goedd! ^^
oew ik had gedacht dat er niet zoveel lof over zornik ging zijn nadat ze zo over TH hadden gesproke maarja ze zijn gwn goed en dat kan je niet ontkenne
Ik denk tog da da één vn de groepe is in mijn top 10 fsoo <'3 Zornik!18 okt 2008 - 17:40(...)Ja ik vind ze ook beter (eerlijk gezegt) wow nu krijg ik waarschijnlijk héél quizlet tegen mij Maarja, ik mag niet gaan naar hun concert
oO Waarom jij niet naarh un concert mogen oO Omg als wij nu heel Q tegen ons krijgen zou ik wel kapot liggen van het lachen x)18 okt 2008 - 17:42(...)
wha ik ook, ze kunne me eerlijk gestole worden ik mag niet omdat ik al naar de Tmf awards ben gegaan en 14 november ga ik naar een concert van Within Temptation en men moeder vind dat dan wat te veel spijtig genoeg
oO Waarom jij niet naarh un concert mogen oO Omg als wij nu heel Q tegen ons krijgen zou ik wel kapot liggen van het lachen x)18 okt 2008 - 17:43(...) wha ik ook, ze kunne me eerlijk gestole worden ik mag niet omdat ik al naar de Tmf awards ben gegaan en 14 november ga ik naar een concert van Within Temptation en men moeder vind dat dan wat te veel spijtig genoeg
Aah crap --' Anders kon ik je misschien in RL gezien hebben >,< Aber, Q is echt stryk liggen als ze boos op ons gaan zijn omdat wij Zornik beter vinden dan TH [/Sorry but it's the truth<3]18 okt 2008 - 17:44(...)
Jep, It is! kunne wij ook niets aan doen hea
Aah crap --' Anders kon ik je misschien in RL gezien hebben >,< Aber, Q is echt stryk liggen als ze boos op ons gaan zijn omdat wij Zornik beter vinden dan TH [/Sorry but it's the truth<3]18 okt 2008 - 17:46Wij gaan nog hele goede vriendjes worden Xwhatever> x-)
18 okt 2008 - 17:47Wij gaan nog hele goede vriendjes worden Xwhatever> x-)
dat denk ik nu ook, same kunne wij héél quizlet aan!18 okt 2008 - 17:49Jaah joenghe ^^ Wij worden Quizlet overheersers.
*Gaat XwhateverX snel toevoege als vriend*