Heeyyy allemaal!!
Ik ben nogal verslaafd aan The Sims... (meestal, andere keren heb ik er juist helemaal geen zin in..)
Nu heb ik The Sims 2 voor de playstation 2 en The Sims 2 Huisdieren voor de playstation 2 én The Sims 2 voor de computer.
Wat ik superirritant vind, is dat je bij The Sims 2 huisdieren niet met meerdere personen kan spelen, en dat je moeilijker je vriendenpunten omhoog kunt halen. (enige nadeeltjes, verder veel nieuwer en fijner werkend dan de gewone Sims 2, vind ik)
Nou wil ik graag The Sims 3 kopen, voor de wii of de computer. Maar onze computer is nog XP en daarop kan ik Sims 3 niet spelen(wat wel ontzettend leuk zou zijn qua uitbreidingspakketten). Dus.. ben ik van plan het voor de wii te kopen. Maar daarop kan ik geen uitbreidingspakketten zetten(en The Sims 3 Pets lijkt me geweldig), en ik weet eigenlijk niet of de besturing daar fijn werkt en of het wel kan tippen aan The Sims 3 op de computer.
Tips van jullie? Wat raden jullie aan? Wachten op een nieuwe computer(wat nog lang kan duren..) of gewoon maar voor de wii dan?
xxxx
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:21 ]
:)