• Simpel iemand wenst iets en de gene onder hem/haar verpest die wens en wenst daarna iets nieuws :)
    dat kan natuurlijk heel uitgebrijd:

    Bob: Ik wens een aardappel in mijn schoen.
    Peter: Het is 5 December je wordt 's ochtends wakker en rent naar beneden want je had gisteravond je schoen gezet en hoopt nu dat er een aardappel in zit. Als je beneden bent gekomen zie je dat er een pakje in je schoen zit. Opgewonden als je bent pak je het uit, maar terwijl je het uit pakt merk je dat het geen echte aardappel is maar een marsepeine aardappel. Hierdoor ben je de rest van de dag pisnijdig en ga je een brief schrijven aan sinterklaas. In deze brief klaag je over het feit dat de aardappel van marsepein is. Sinterklaas leest de brief en als hij klaar is word hij heel boos en noemt je een ondankbaar kind.
    Volgend jaar ben jij dit akkefietje al lang weer vergeten, sinterklaas alleen niet. Jij merkt er niets van dat Sinterklaas dit noch steeds niet is vergeten. Pas als je op 6 December wakker wordt merk je dat je in de zak zit. Halverwege de reis hoor je veel mensen gillen en je weet dat er iets mis. Langzaam word je je zak nat en komt het water hoger, uiteindelijk kan je niet meer ademen.
    *wens*

    of heel er makkelijk:
    Bob: Ik wens vakantie!
    Peter: Aangezien jij je huiswerk één keer niet heb gemaakt moet je in de voorjaarsvakantie de hele vakantie nablijven.

    Begrepen? Mooi ik begin wel met wensen

    Ik wens dat ik al volwasen was.


    Dont say why me, say try me