• Ik wil graag een keer mn haar verven naar bruin. Alleen ik heb rood haar van mezelf, zou je dan altijd nog een gloed zien? of wordt het wel bruin? En zal ik het wel doen want ik twijfel.. Komt mn eigen haar kleur wel weer terug? sorry voor de vele vragen haha x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ligt er aan welk verf je gebruikt, denk ik. Je kan het natuurlijk het beste bij de kapper doen, though.
    En ja, je eigen kleur krijg je als het goed is wel terug. Na verloop van tijd groeit het toch uit :')

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 15:53 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bij de kapper of met een goed merk moet het goed lukken. En je eigen kleur komt uiteindelijk wel weer terug ja.
    Weet je zeker dat je het wilt verven? Rood haar is zo speciaal. (:


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Bij de kapper of met een goed merk moet het goed lukken. En je eigen kleur komt uiteindelijk wel weer terug ja.
    Weet je zeker dat je het wilt verven? Rood haar is zo speciaal. (:
    Haha, ik twijfel nog maar ik denk het wel.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ben je echt oranje? Want nee dan krijg je die felle kleur nooit meer terug.. Een vriendin van mij heeft haar haar laatst ook van oranje naar tijdelijk bruin geverfd maar haar felle kleur is er vanaf. Het wordt dan oranje aan de bovenkant en oranje/bruin aan de onderkant en die bovenkant is een wat softere kleur dan je had.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wilhelmina schreef:
    Ben je echt oranje? Want nee dan krijg je die felle kleur nooit meer terug.. Een vriendin van mij heeft haar haar laatst ook van oranje naar tijdelijk bruin geverfd maar haar felle kleur is er vanaf. Het wordt dan oranje aan de bovenkant en oranje/bruin aan de onderkant en die bovenkant is een wat softere kleur dan je had.
    Uhm ik weet niet meer aan de bruinere kant denk ik.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ligt inderdaad voor een groot deel aan de verf. Ik gebruik altijd verf van de groothandel.


    Bad decisions make good stories.

    Weet je, veel rood harige meisjes beweren dat na het verven hun oude haarkleur nooit meer terugkomt. Zo werkt dat met rood haar, is dan het motief. Maar dat is echt een fabeltje! Haar heeft een natuurlijke kleur die gewoon terug groeit. Bij ieder haar werkt het zo: Het is echt niet zo dat rood haar opeens voor eeuwig een aparte kleur overneemt.
    Wat dus wel zo is, is dat voor je puur natuur kleur het moet terug groeien. Je kan het moeilijk precies weer zo verven als je het had.
    Maar de vraag is:
    Maakt dat je wat uit?

    Zelf vind ik het hartstikke leuk mijn haar elke keer weer in een kleurtje te doen. Dan blond, dan bruin, dan highlights. En als ik weer terug wil, gewoon een 'iets andere kleur' rood. Vind ik veel leuker en het is echt niet zo dat ik mijn oude kleur super mis. Je kan zo veel kanten op met verf, en als ik mijn oude kleur wel mis neem ik gewoon een mooie dicht staande kleur ;)

    Succes, maak je geen zorgen.
    En oja! Als jij je haar wilt verven, raad ik de kapper 'brain wash' aan. In ieder geval als je lang haar hebt. Hier verven ze je hele haar compleet voor één prijs ongeacht hoe lang of dik het is en de kappers hebben daar minstens 10 jaar ervaring. Ook weten ze goed welke haar kleuren mooi bij je huid passen.

    Wil je het zelf verven, gewoon zo'n verf kit kopen. Als je lang haar hebt moet je er wel twee hebben.