• Hello everyone,

ik wil heel graag mijn haren een een lichtelijk alternatieve stijl laten knippen. Ik heb een plaatje in gedachten die niet al te extreem is. Nu is mijn vraag: wat vinden jullie? Moet ik het doen of niet?

Dit is wat ik wil: (Alleen de haarstijl, niet de kleur)

En dit ben ik:

En dat mijn haar een beetje krult is geen probleem, want ik heb een stijltang :Y)

[ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 21:42 ]

26 - 02 - '16

Persoonlijk vind ik het niet zo'n hele mooie haarstijl. Zoals Hashirama al zegt, denk ik dat een bobline jou echt supergaaf zou staan, maar dat moet je natuurlijk wel willen. (':

[ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 10:45 ]

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Je moet doen wat je zelf het fijnste vind. Ik vind het persoonlijk wel een leuk kapsel, en ik ben benieuwd hoe t je gaat staan.
    En ach, al zou het niet staan - waar ik overigens niet van uit ga - dan weet je dat voor de volgende keer. Je leeft maar een keer en soms moet je dingen gewoon uitproberen.

I believe in yesterday.

Constantine schreef:
    Als je zin hebt om het elke dag te stijlen? ;p Dan zou ik zeggen: doen! (:

•*• Lululu •*•

ik denk dat het je mooi zal staan als ik even kijk naar de lijnen van je gezicht, maar het is elke dag werk om het zo te krijgen vergeet dat niet!

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

Volgens mij gaat je dat echt heel leuk staan, ik zou zeggen; doen! (:

stay safe because I like being alive at the same time as you

Het gaat je echt super staan.c:

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Ik denk wel dat het je zal staan, maar het is moeilijk om te zeggen, want dat meisje haar gezicht is heel anders.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Uit ervaring kan ik zeggen dat verzorgende spray en shampoo niet genoeg zijn om je haar goed te houden als je het elke dag stijlt. Je haar wordt er hoe dan ook dood en lelijk van. Aan jou de keus of je dat wil.
    En daarbij vind ik je haar hoe het nu is ook veel leuker dan dat van het meisje op de foto.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel