• Hello everyone,

    ik wil heel graag mijn haren een een lichtelijk alternatieve stijl laten knippen. Ik heb een plaatje in gedachten die niet al te extreem is. Nu is mijn vraag: wat vinden jullie? Moet ik het doen of niet?

    Dit is wat ik wil: (Alleen de haarstijl, niet de kleur)



    En dit ben ik:



    En dat mijn haar een beetje krult is geen probleem, want ik heb een stijltang :Y)

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 21:42 ]


    26 - 02 - '16

    Ja, ik denk dat het je wel zal staan. Maar heel veel verstand heb ik er nou ook weer niet van xD


    "Family don’t end in blood”

    Ik zou wat je nu hebt gewoon stijlen. Maar ik heb sowieso niets met het soort haarstijl wat jij wilt.


    The odds are néver in our favor.

    Dat wordt elke dag stijlen :]. Ik ben daar te lui voor persoonlijk :Y). Wat je waarschijnlijk wel heel cool zou kunnen staan is een bobline - iets wat ik ook overwoog in de lange versie maar wat de kapper afraadde. Still I'm gonna get what I want one day. Nu is 't gewoon een stuk korter :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je zin hebt om het elke dag te stijlen? ;p Dan zou ik zeggen: doen! (:


    Inspiration can hit you any time

    Het stijlen is, zoals ik al zei, geen probleem. Ik ga beschermende spray kopen en mijn haren zo goed mogelijk verzorgen met voedende shampoo.


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat het je goed zal staan. (:


    You are beautiful, you are love.

    NEEEH, Erieka, je haar is zo echt leuk!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Maar ik wilde dit al vet lang ;x


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat het je echt vetleuk gaat staan. Als je het wilt moet je het doen! Alleen als je twijfelt, niet doen C:


    † Love? I want to sleep.

    Smokeless schreef:
    Ik denk dat het je echt vetleuk gaat staan. Als je het wilt moet je het doen! Alleen als je twijfelt, niet doen C:


    Hier ben ik het mee eens (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Folklore schreef:
    Ik denk dat het je goed zal staan. (:


    Tell me about it, stud.

    Doen! Mocht het achteraf toch niet zo geweldig zijn als je dacht groeit het toch binnen no-time weer aan! (:


    Bad decisions make good stories.

    Smokeless schreef:
    Ik denk dat het je echt vetleuk gaat staan. Als je het wilt moet je het doen! Alleen als je twijfelt, niet doen C:


    Your make-up is terrible

    Gewoon doen, het kapsel is nice. :p


    Take me to wonderland

    Ik weet ook wel zeker dat ik het wil doen, ik wilde alleen jullie mening erover weten c:


    26 - 02 - '16