• Yoda schreef:

    Alles ziet er prima uit en je mag dan ook meteen beginnen met je wedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier ^^


    De wedstrijd:
    - Ik zoek 12 deelnemers en GEEN juryleden.
    - De wedstrijd zal bestaan uit 5 opdrachten en er zijn geen afvallers. Schrijf je je in dan verwacht ik van je dat je de hele wedstrijd meedoet.
    Denk dus GOED na over of je mee gaat doen. Het zou zonde zijn als de helft zich halverwege uitschrijf. Met uitzondering van goede redenen natuurlijk.
    - De opdrachten en cijfers worden in het topic en in de story gezet. De inzendingen en de feedback kun je alleen in de story vinden.

    Regels:
    - Als allereerst gelden de huisregels van Q
    - Je levert gedichten in die geschreven zijn voor deze wedstrijd. Oude gedichten worden NIET geaccepteerd.
    - Het is een deel van de huisregels, maar ik wil er nog even nadrukkelijk op wijzen. Géén plagiaat.
    - Er wordt geschreven in het Nederlands of in het Engels.
    Houd je je niet aan de regels, op welke manier dan ook, lig je UIT de wedstrijd.

    Inleveren en uitstel:
    - Zodra de opdracht bekend is, krijg je 5/6 dagen om in te leveren. De beoordeling komt 1/2 dagen na de inleverdatum.
    - Inleveren gebeurd in het topic met een link naar je gedicht of als je je gedicht niet op Q wilt zetten, mag je inleveren via PB met je gedicht erin. Houdt er wel rekening mee dat het gedicht alsnog verschijnt in de story. Maar zodra de wedstrijd is afgelopen, verdwijnt deze.
    - Uitstel kan tot de dag vóór de inleverdatum aangevraagd worden met een maximum van drie dagen om de wedstrijd lopende te houden. Deelnemers met uitstel krijgen hun beoordeling 1/2 dagen na inleveren.
    - Wordt er zonder uitstel te laat ingeleverd, krijg je per dag te laat één punt aftrek met een maximum van drie dagen. Op de vierde dag lig je uit de wedstrijd.
    Ben je een uurtje te laat, zal ik er niet zo'n probleem van maken. Doe je dit consequent of ben je een aantal uur te laat, gaat er gewoon een punt af.

    Ik kijk na op:
    - Spelling en interpunctie. Dat laatste niet zo zeer, want het zijn toch gedichten. Maar als je bijvoorbeeld komma's plaatst waar ze niet horen of géén komma's plaatst op plekken waar ze echt nodig zijn, telt dat wel.
    - Lekker lopend -> Is er rekening gehouden met structuur (aantal lettergrepen)/ lopen de zinnen goed in elkaar over/ lees je er lekker doorheen.
    - Originaliteit en emotie/gevoel
    - Verband met de opdracht


    Deelnemers:
    1. Yoda
    Opdracht 1: 9
    Opdracht 2: 8,5
    Opdracht 3: Ingeleverd
    2. Matilda
    Opdracht 1: 8,3
    Opdracht 2: 8,3
    Opdracht 3: Ingeleverd
    3. Blazerer
    Opdracht 1: 8,5
    Opdracht 2: 8,5
    Opdracht 3: Ingeleverd
    6. DarkSavior
    Opdracht 1: 7,7
    Opdracht 2: 8,3
    Opdracht 3: Ingeleverd
    7. Tamino
    Opdracht 1: 7,9
    Opdracht 2: 8
    Opdracht 3: Ingeleverd
    8. Elly4ever
    Opdracht 1: 7,5
    Opdracht 2: 8
    Opdracht 3: UItgeschreven
    9. Moams
    Opdracht 1: 7,5
    Opdracht 2: 7,7
    Opdracht 3: Ingeleverd (-1)
    4. Rumpleteazer
    Opdracht 1: 7,3
    Opdracht 2: Uitgeschreven
    5. Befree
    Opdracht 1: 7,3
    Opdracht 2: Uitgezet
    10. MissCurly
    Opdracht 1: 7,5
    Opdracht 2: Uitgeschreven



    Opdracht 3:
    De opdracht voor deze keer is om een 7x7 te schrijven. Dit betekend dat je gedicht uit maximaal 7 regels mag bestaan en daarbij ook nog eens maximaal 7 lettergrepen per regel mag hebben. Omdat ik jullie niet al te erg wil lastigvallen, is het onderwerp waar het gedicht over mag gaan erg ruim te interpreteren. Het onderwerp is: Kleur
    - Maximaal 7 regels
    - Maximaal 7 lettergrepen per regel
    -Onderwerp: Kleur

    Inleverdatum: Zaterdag 27 april 20:00




    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 13:04 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    @Befree en MissCurly, in de regels staat dat je tot en met dag voor de inleverdatum uitstel kan vragen. Jullie komen beide op de inleverdatum. Als eerste ingeving zou ik jullie geen uitstel geven.
    Maar omdat iedereen al uitstel heeft krijgen jullie wel. Maar alleen 2 dagen ipv 3.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Vandaag verwacht ik de inzendingen van MissCurly en Befree.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mag ik niet 4 gedichten insturen? Ik heb er 4 geschreven..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Haha :')
    Ik heb eindelijk een ideetje ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Low chaos.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 13:01 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Het spook van de Opera.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Letting go


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ugh mijn gedicht is af maar ik moet nu naar badminton tot negen uur. (Onverwacht extra ingelast) Ik waarschuw dus alvast dat ik dus om tien uur inlever en een punt aftrek krijg.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 18:30 ]


    Can't control my second personality

    Crap, ik moet nog wat bedenken. Maar ik heb de goede muziek denk ik al gevonden en dat is bij mij stap 1.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Laat maar, mijn vader kan me brengen dus ik kan het snel nog even overtypen (:


    Can't control my second personality

    Elly4ever schreef:
    Ugh mijn gedicht is af maar ik moet nu naar badminton tot negen uur. (Onverwacht extra ingelast) Ik waarschuw dus alvast dat ik dus om tien uur inlever en een punt aftrek krijg.


    In de regels staat dat als je iets later bent voor een keertje dit niet veel uitmaakt, niet zo stressen :')


    #WWED - What Would Emma Do?


    Klik op het plaatje om hem te lezen

    I hope you like it.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De definitieve versie, zonder fouten (:
    Real life


    Can't control my second personality

    Ik ga het echt niet afkrijgen. Ik heb deze week een SE, en een aantal grote proefwerken. Het is er een beetje bij In geschoten en het is gewoon balen dat het deze week net is. Het feit dat ik inspiratieloos ben helpt ook niet echt mee, dus ik ben echt gedwongen mezelf uit te schrijven. I'm so sorry...


    Miep

    Ik ga het echt niet afkrijgen. Ik heb deze week een SE, en een aantal grote proefwerken. Het is er een beetje bij In geschoten en het is gewoon balen dat het deze week net is. Het feit dat ik inspiratieloos ben helpt ook niet echt mee, dus ik ben echt gedwongen mezelf uit te schrijven. I'm so sorry...
    En sorry als het bericht hier 3x staat maar Q. is op dit moment echt k**e bij mij


    Miep