• Yoda schreef:

    Alles ziet er prima uit en je mag dan ook meteen beginnen met je wedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier ^^


    De wedstrijd:
    - Ik zoek 12 deelnemers en GEEN juryleden.
    - De wedstrijd zal bestaan uit 5 opdrachten en er zijn geen afvallers. Schrijf je je in dan verwacht ik van je dat je de hele wedstrijd meedoet.
    Denk dus GOED na over of je mee gaat doen. Het zou zonde zijn als de helft zich halverwege uitschrijf. Met uitzondering van goede redenen natuurlijk.
    - De opdrachten en cijfers worden in het topic en in de story gezet. De inzendingen en de feedback kun je alleen in de story vinden.

    Regels:
    - Als allereerst gelden de huisregels van Q
    - Je levert gedichten in die geschreven zijn voor deze wedstrijd. Oude gedichten worden NIET geaccepteerd.
    - Het is een deel van de huisregels, maar ik wil er nog even nadrukkelijk op wijzen. Géén plagiaat.
    - Er wordt geschreven in het Nederlands of in het Engels.
    Houd je je niet aan de regels, op welke manier dan ook, lig je UIT de wedstrijd.

    Inleveren en uitstel:
    - Zodra de opdracht bekend is, krijg je 5/6 dagen om in te leveren. De beoordeling komt 1/2 dagen na de inleverdatum.
    - Inleveren gebeurd in het topic met een link naar je gedicht of als je je gedicht niet op Q wilt zetten, mag je inleveren via PB met je gedicht erin. Houdt er wel rekening mee dat het gedicht alsnog verschijnt in de story. Maar zodra de wedstrijd is afgelopen, verdwijnt deze.
    - Uitstel kan tot de dag vóór de inleverdatum aangevraagd worden met een maximum van drie dagen om de wedstrijd lopende te houden. Deelnemers met uitstel krijgen hun beoordeling 1/2 dagen na inleveren.
    - Wordt er zonder uitstel te laat ingeleverd, krijg je per dag te laat één punt aftrek met een maximum van drie dagen. Op de vierde dag lig je uit de wedstrijd.
    Ben je een uurtje te laat, zal ik er niet zo'n probleem van maken. Doe je dit consequent of ben je een aantal uur te laat, gaat er gewoon een punt af.

    Ik kijk na op:
    - Spelling en interpunctie. Dat laatste niet zo zeer, want het zijn toch gedichten. Maar als je bijvoorbeeld komma's plaatst waar ze niet horen of géén komma's plaatst op plekken waar ze echt nodig zijn, telt dat wel.
    - Lekker lopend -> Is er rekening gehouden met structuur (aantal lettergrepen)/ lopen de zinnen goed in elkaar over/ lees je er lekker doorheen.
    - Originaliteit en emotie/gevoel
    - Verband met de opdracht


    Deelnemers:
    1. Yoda
    Opdracht 1: 9
    Opdracht 2: 8,5
    Opdracht 3: Ingeleverd
    2. Matilda
    Opdracht 1: 8,3
    Opdracht 2: 8,3
    Opdracht 3: Ingeleverd
    3. Blazerer
    Opdracht 1: 8,5
    Opdracht 2: 8,5
    Opdracht 3: Ingeleverd
    6. DarkSavior
    Opdracht 1: 7,7
    Opdracht 2: 8,3
    Opdracht 3: Ingeleverd
    7. Tamino
    Opdracht 1: 7,9
    Opdracht 2: 8
    Opdracht 3: Ingeleverd
    8. Elly4ever
    Opdracht 1: 7,5
    Opdracht 2: 8
    Opdracht 3: UItgeschreven
    9. Moams
    Opdracht 1: 7,5
    Opdracht 2: 7,7
    Opdracht 3: Ingeleverd (-1)
    4. Rumpleteazer
    Opdracht 1: 7,3
    Opdracht 2: Uitgeschreven
    5. Befree
    Opdracht 1: 7,3
    Opdracht 2: Uitgezet
    10. MissCurly
    Opdracht 1: 7,5
    Opdracht 2: Uitgeschreven



    Opdracht 3:
    De opdracht voor deze keer is om een 7x7 te schrijven. Dit betekend dat je gedicht uit maximaal 7 regels mag bestaan en daarbij ook nog eens maximaal 7 lettergrepen per regel mag hebben. Omdat ik jullie niet al te erg wil lastigvallen, is het onderwerp waar het gedicht over mag gaan erg ruim te interpreteren. Het onderwerp is: Kleur
    - Maximaal 7 regels
    - Maximaal 7 lettergrepen per regel
    -Onderwerp: Kleur

    Inleverdatum: Zaterdag 27 april 20:00




    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 13:04 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Yoda schreef:
    Wacht, grapje, ik hoefde niet te kiezen.


    Graag maar wel, om te voorkomen dat ik meerdere gedichten krijg over dezelfde game. Dishonored for you then?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Graag maar wel, om te voorkomen dat ik meerdere gedichten krijg over dezelfde game. Dishonored for you then?


    Ja :Y) Dishonored for me. Because that game is epic. Was nog een moeilijke keuze D: Dishonored, Skyrim, Deus Ex, DAO, Thief: Deadly shadows, etc. Why are there so many games? D:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Ja :Y) Dishonored for me. Because that game is epic. Was nog een moeilijke keuze D: Dishonored, Skyrim, Deus Ex, DAO, Thief: Deadly shadows, etc. Why are there so many games? D:


    Kiezen is albast de eerste uitdaging van deze opdracht :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    De Legend of Zelda reeks. Iets preciezer Link over de games heen. Voornamelijk Ocarina of Time en Oracle of Ages/Oracle of Seasons

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 0:27 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Oeh Dishonerd is een awesome game. Maar ik ga toch voor The Elder Scrolls - Skyrim, want dan heb ik Draken en Macht tot me vervoeging. Daarmee kun je awesome dichten :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een game? Ik ken alleen Mario, en voor de rest pas ik dat soort dingen. Dit wordt nog moeilijk. (cat)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Haha ik game bijna nooit dus dit gaat nog leuk worden. Moet het echt over de verhaallijn in de game gaan of mag het ook over iets anders in de game gaan? want in dat tweede geval kies ik pokémon Yellow.


    Give the love around and back around it goes.

    MissCurly schreef:
    Haha ik game bijna nooit dus dit gaat nog leuk worden. Moet het echt over de verhaallijn in de game gaan of mag het ook over iets anders in de game gaan? want in dat tweede geval kies ik pokémon Yellow.


    Het staat in de opdracht dat je ook over iets anders in de game mag dichten.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Well, here we have it: Rebirth


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Galinda is Colfer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh shit, ik wist niet dat ik het al over 2 dagen af moet hebben. Ik vraag alvast uitstel aan, gewoon voor de zekerheid. Soms is mijn hoofd echt gemeen en werkt 2 dagen niet mee en wilt op de 3de dag wel. En ik zou het jammer vinden om nu al eruit te liggen. ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zit deze week in mijn toetsweek, daardoor kan ik niet nakijken tot het weekend. Dan kan ik jullie net zo goed een paar daagjes extra geven. Nieuwe inleverdatum: vrijdag 22 maart 20.00

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 18:53 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Gelukkig. Zou ik wel die andere game mogen? Nu staat Assassins Creed er nog altijd op.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    Gelukkig. Zou ik wel die andere game mogen? Nu staat Assassins Creed er nog altijd op.


    Ja, ik heb het vergeten te veranderen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik zit deze week in mijn toetsweek, daardoor kan ik niet nakijken tot het weekend. Dan kan ik jullie net zo goed een paar daagjes extra geven. Nieuwe inleverdatum: vrijdag 22 maart 20.00


    Oh, dit komt zo goed uit. Ik zat al helemaal in de stress omdat het niet lukte qua tijd enzo. Dankje wel :')


    Never forget who you are