• Hardstyle breidt zich echt supersnel uit. Het werd al eens langzaam hier en daar gedraaid in de plaatselijke kroeg en nu staat het ook in de top 40 en komt het op de radio.
    Wat vinden jullie er van?

Ik persoonlijk luister het al heel lang, al sinds het nog maar klein was. Ik hoop dat het echt groots door gaat stromen naar Amerika en de rest van Europa, dan heeft Nederland er namelijk weer een 'topexpert' bij. :)

It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

Vind het wel leuk om af en toe naar te luisteren :Y)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik vind bepaalde liedjes wel leuk ^^ Mijn vriend luistert het en daardoor begin ik het ook steeds leuker te vinden. Hij wil dat ik meega naar van die feesten maar no way :'D 12 uur lang hardstyle wordt mij teveel.

-

Wie?

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Ik vind het verschrikkelijk.

Take risks and conquer your fears.

Vind het rotherrie.

You are beautiful, you are love.

Genius schreef:
    Ik vind bepaalde liedjes wel leuk ^^ Mijn vriend luistert het en daardoor begin ik het ook steeds leuker te vinden. Hij wil dat ik meega naar van die feesten maar no way :'D 12 uur lang hardstyle wordt mij teveel.

12 uur is overdreven he. ;)

Ik ben naar defcon 1 geweest, met een behoorlijk groep, en daar zaten ook mensen bij waarvan ik dacht.. wat doen die hier? Maar die gingen helemaal los. :)

It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

Not my cup of tea.

Folklore schreef:
    Vind het rotherrie.

"Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

Ardina schreef:
    Not my cup of tea.

Deep inside, I've never felt alive

Ardina schreef:
    Not my cup of tea.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Ik ben opgegroeid met hardstyle en hardcore door mijn broer en ben hem daar eeuwig dankbaar voor <3

Yoww =3

Sofinite schreef:
    Not my cup of tea.

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

It's a damn rotting noise.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Scabbia schreef:
    Wie?
    + blij dat ik het nog niet heb gehoord. Wat het ook mag zijn..

Shoganai i ne~

Hetalia schreef:
    (...)+ blij dat ik het nog niet heb gehoord. Wat het ook mag zijn..

Ja logisch, je kunt ook echt iets beoordelen wat je niet kent. Fuck logic.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.