• In een land hier heel erg ver vandaan zijn twee grote steden. De steden zijn compleet verschillend van elkaar. Ze zijn precies het tegenovergestelde van elkaar. Ze rivaliseren al heel erg lang. Nu komt er een wedstrijd waarbij beide steden genomineerd zijn en er dreigt een burgeroorlog uit te breken tussen beide steden. Welke stad zal winnen? En hoe zullen de mensen uit de steden op elkaar reageren?
    Beschrijvingen zijn niet mijn beste kant.

    De regels die u dient te hanteren bij deelneming aan deze RPG:
    - Ik veracht Mary Sue's of Gary Stu's, dus maak deze ook niet aan.
    Dit zijn personages die helemaal perfect lijken en geen enkele negatieve eigenschap hebben.
    - One-Liners zijn ten strengste verboden.
    Ik kan mij best wel verplaatsen in het feit dat u misschien nog geen posts van 350 woorden kunt schrijven, maar probeer toch minimaal drie regeltjes. Het liefst meer natuurlijk.
    - Heb respect voor je medespelers
    Dit wil zeggen: Geen godmoden (andere personages besturen). Heb respect voor het feit dat er iets als school bestaat en dat mensen het daar soms druk mee hebben.
    - U mag best wel meerdere personages hebben, maar beperk dit tot twee.
    Een mannelijke en een vrouwelijke!
    - Maak een personage dat uniek is.
    Geen cliché dingen als; ze is super populair en iedereen houdt van haar. Maar bijv. iets als: [naam] is een meisje dat stil is, ze heeft opgekropte emoties en dat komt weer door... [verhaal over verleden]. Probeer zo uitgebreid mogelijk omschrijven. Lukt dit niet doordat u bijvoorbeeld bang bent dat u - zich er niet aan kunt houden in RPG of dit van uzelf weet, zeg het dan even tegen me. Dan zoeken we samen een oplossing
    - Alleen IK maak nieuwe topics aan
    Tenzij ik een ander daar toestemming voor geef!
    - Voor vragen mag je altijd naar mij toegaan. Stuur een pb of gb en ik z.s.m antwoorden.
    Alstublieft blijf niet met uw vragen zitten, want daar komt u zelf ook niet verder mee.

    Vul dit in als u mee wilt doen:
    Naam:
    Beroep: Denk aan spion, burgemeester, bakker, mensen uit de steden etc.
    Uiterlijk: Foto+Korte Uitleg
    Leeftijd: Vanaf 16 jaar tot ongeveer 40.
    Innerlijk: Omschrijf hier het gedrag van je personage, hoe hij/zij reageert op de omgeving en het gedrag van anderen.
    Verleden: Omschrijf hier wat je personage allemaal mee heeft gemaakt. Dit hoeven niet per se heftige dingen te zijn!
    Extra: Omschrijf hier extra dingen. Zoals vrienden, familie, hobby's etc.
    Stad: Abington of Baltimore

    [Tips voor het maken van een personage]

    Probeer een even aantal mensen te houden, dus evenveel vrouwen als mannen. Als u dus ziet dat er al genoeg mannen zijn, maak dan een vrouw aan en andersom ook. Dit geldt trouwens ook voor de steden waar mensen in wonen!

    De Lijst met personages die meedoen:

    Meisje | Abington - Arriver

    Kyle Bryan Dawson | Burgemeester | Baltimore - Devourer
    Meisje | Baltimore - LoveLaughAnd

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:39 ]


    26 - 02 - '16

    Mag ik een meisje uit abington?


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    Mag ik een meisje uit abington?


    Of course c:


    26 - 02 - '16

    Mag ik een meisje? Maakt niet uit waarvan. Het liefst waar jij ook zit x'D.

    LoveLaughAnd schreef:
    Mag ik een meisje? Maakt niet uit waarvan. Het liefst waar jij ook zit x'D.


    Oke, is goed (:


    26 - 02 - '16

    Naam: Kyle Bryan Dawson
    Beroep: Burgemeester
    Uiterlijk:


    Kyle heeft donkerbruin haar dat mooi glanst. Er zit een klein beetje slag in. Met een beetje gel maakt hij er een soort kuif in. Kyle heeft groene ogen waar altijd een strijdlustige gloed in zit. Hij is redelijk slank en heeft een lengte 1 meter 90. Hij kleedt zich graag met leren jasjes en broeken waar gaten in zitten. Een ietwat alternatieve stijl dus. Kyle is anti tattoo en piercing, dus piercings of tatoeages heeft hij niet. Zijn huid heeft een lichte teint en daar is hij heel erg trots op. Hij verbrandt dan ook haast nooit als hij in de zon is geweest. Hij draagt soms voor de gein kleur lenzen, maar dat is een beetje om mensen te trollen.
    Leeftijd: Kyle is 23 jaar oud.
    Innerlijk: Kyle heeft zoals elk persoon goede en slechte eigenschappen. Een paar goede eigenschappen van hem zijn bijvoorbeeld dat hij erg vriendelijk is en hartelijk. Hij is een echte gastheer op feestjes en een goed gezelschap. Een luisterend oor kan hij ook voor je zijn, maar hij houdt er niet echt van om de psycholoog uit te hangen. Hij is vrij nuchter onder alles. Depressief is hij eigenlijk nooit geweest, maar echte hoogtepunten in zijn leven heeft hij ook niet gehad. Dit kan hem op zich ook niet zoveel schelen, omdat hij nogal neutraal is. Ook is hij een klein beetje onverschillig en kan hij bot uit de hoek komen. Ook heeft hij zijn angsten. Hij is namelijk bang dat hij later alleen zal blijven, aangezien hij de liefde van zijn leven nog steeds niet gevonden heeft. Hij heeft de vreemde gewoonte om chocopasta uit de pot te eten met ijs erbij en hij eet hagelslag in combinatie met stroop. Hij walgt van mensen die continu in de spotlights willen staan. Dit was ook zo met zijn ex, daardoor liep de relatie op de klippen en vond hij nooit een nieuwe vlam.
    Verleden: Kyle is geboren en getogen in Baltimore. Als klein kind was uitzonderlijk intelligent en muzikaal. Iets waar hij nu niks meer mee doet. Op de basisschool mocht hij groep vier overslaan, vanwege de hoge cijfers die hij haalde. Alles ging goed met hem, tot hij naar de middelbare school ging. Hij werd gepest en ook de leerprestatie daalde. Hij haalde lagere cijfers en belandde op kaderberoepsniveau. Toen het gepest ophield, doordat de klassen gesplitst werden, klom hij langzaam weer op naar havoniveau en haalde zijn diploma. Vervolgens deed hij een hbo opleiding en kreeg zijn eerste baan. Hij werd gelijk ontslagen, vanwege luiheid en onverschilligheid. Daarna stelde hij zich, nadat er enkele jaren verstreken waren, als burgemeester kandidaat. Hij werd met succes de nieuwe burgemeester en dat is hij tot op de dag van vandaag.
    Extra: Hij heeft geen religie, maar is ook geen atheïst. Hij is van mening dat geloof een eigen keuze is en zal niemand daar raar op aankijken. Hij had een relatie, maar die liep op de klippen en zijn huisdier - tevens ook zijn steun en toeverlaat - overleed enkele weken geleden. Het was een hond met de naam Bruno.
    Stad: Baltimore


    26 - 02 - '16