• Oké, ik geef een kleine uitleg vooraf: Ik ben naar de kapper geweest gisteren, waarbij mijn lange lokken zijn gekortwiekt tot een verdacht veel - nee, totáál geen toeval, kuch, kuch - lijkend kapsel als die van Lisbeth Salander, de door Noomi Rapace gespeelde. Ik vind Lisbeth dus rete vet, vandaar mijn usernames die de laatste tijd verdacht veel iets Zweeds zijn of uit de Millenium-trilogie zijn gehaald.

    Dus, zoek de verschillen :'D [ja, er zijn verschillen, lol,ik snap het, maar goed, dit is best erg HAHA]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 21:52 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wauw, stoer! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Eushj!
    Nu nog in een vieze oude man snijden!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vind haar dus ook echt vet cool hé! 8D.


    † Love? I want to sleep.

    Gaaf. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Licet schreef:
    Eushj!
    Nu nog in een vieze oude man snijden!


    Ze zet een tattoo (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat is echt vet gaaf!


    Your make-up is terrible

    I like :Y)


    I believe in yesterday.

    Fucking episch!


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is best awesome :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.