• Hoi Iedereen,

    Ik heb een lange tijd terug een verhaal gelezen over Tom Kaulitz als seriemoordenaar.
    Ik weet helaas de titel niet meer precies, meer het iets van Tom kaulitz als seriemoordenaar.
    Dat verhaal vond ik zo leuk dat ik hem héél graag nogmaals wil lezen.
    Dus als iemand weet of die nog bestaat of zelfs een link kan geven, zou dit heel erg fijn zijn.

    Groetjes,
    Nikki4ever.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    Het kan misschien zijn dat het verhaal verdwenen is met de crash...
    Anders zou ik het niet weten, ik ken het verhaal niet.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb even voor je gegoogled en ik kreeg wel een heleboel resultaten die allemaal hoofdstukken waren van één verhaal ("Tom Kaulitz serie moordenaar?!" ) maar het verhaal staat op inactief. De lijst met abonnees kun je grappig genoeg wel nog bekijken met een directe link vanaf Google, maar de story zelf dus niet meer.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 13:04 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gipsy schreef:
    Het kan misschien zijn dat het verhaal verdwenen is met de crash...
    Anders zou ik het niet weten, ik ken het verhaal niet.


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Ik heb even voor je gegoogled en ik kreeg wel een heleboel resultaten die allemaal hoofdstukken waren van één verhaal ("Tom Kaulitz serie moordenaar?!" ) maar het verhaal staat op inactief. De lijst met abonnees kun je grappig genoeg wel nog bekijken met een directe link vanaf Google, maar de story zelf dus niet meer.

    +je staat zelf tussen de abo's.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."