• Heb me doodgelachen, leedvermaak allus. Anyway, wat zouden jullie doen als dit bij jullie gebeurde?



    Plaatje is klikbaar voor groter formaat etc.

    Edit: Wat volgens mij neit nodig is maar w/e, het staat er/

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 15:51 ]


    tya

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Lol, ik ben erg? Ik zie die logica niet :Y)


    Ja, je wil ze gewoon verbranden met deo en een aansteker.


    Physics is awesome

    Misschien heel sadistisch, maar ik zou ze allemaal uitmoorden met deo of haarlak. Geen aansteker, mijn vloer hoeft niet in de fik te staan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Misschien heel sadistisch, maar ik zou ze allemaal uitmoorden met deo of haarlak. Geen aansteker, mijn vloer hoeft niet in de fik te staan.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja, je wil ze gewoon verbranden met deo en een aansteker.

    Ja dus? Wat moet je dan doen? Ze vrij laten waardoor je spinnen overlast krijgt? Ja, dat helpt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja dus? Wat moet je dan doen? Ze vrij laten waardoor je spinnen overlast krijgt? Ja, dat helpt.


    Zo snel krijg je geen spinnen overlast. In een gemiddeld huis zitten tien spinnen en die geven ook geen spinnen overlast. En die zullen vast wel eens kleine spinnetjes krijgen.


    Physics is awesome

    Haha da's balen :p

    haarspray, aansteker. platbranden die beesten!! ieuwwww


    Confession is always weakness, The grave soul keeps its own secrets and takes its own punishment in silence. Dorothy Dix

    Jemima schreef:
    Ik zou waarschijnlijk heel erg hard gaan gillen, me verstoppen op mijn kamer en er pas uitkomen als mijn vader al die spinnen heeft weggejaagd/vermoord.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    'rent weg'


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.