• Heb me doodgelachen, leedvermaak allus. Anyway, wat zouden jullie doen als dit bij jullie gebeurde?



    Plaatje is klikbaar voor groter formaat etc.

    Edit: Wat volgens mij neit nodig is maar w/e, het staat er/

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 15:51 ]


    tya

    HAHAHAHA. XD Ik moest heel hard lachen, lolol.
    Doodeng, bah.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ehm. Spinnen leggen eieren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yuk. Ik houd niet van spinnen.


    Bad decisions make good stories.

    Roane schreef:
    Ehm. Spinnen leggen eieren.


    Waarschijnlijk heeft het vrouwtje/de spin de eieren mee gedragen en wilde een rustig plekje op zoeken maar werd ze gestoord waarna de spinnetjes uit hun eitjes zijn gekropen.


    Physics is awesome

    Haha, deze zag ik op 9gag. Ben als de dood voor spinnen, geen idee wat ik zou doen. Mijn ouders het op laten lossen? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Celin schreef:
    Haarlak. Heel veel haarlak.


    ik gebruik altijd deo :3


    You can't not look cool with a crossbow.

    Eyes schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk heeft het vrouwtje/de spin de eieren mee gedragen en wilde een rustig plekje op zoeken maar werd ze gestoord waarna de spinnetjes uit hun eitjes zijn gekropen.


    Nope. Ze draagt de eieren niet met zich mee. Maar er zijn bepaalde soorten spinnen die de kleintjes wel met zich meedragen.
    Alsnog klopt het niet dat de spin op de foto "aan het bevallen" was.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    (...)

    Nope. Ze draagt de eieren niet met zich mee. Maar er zijn bepaalde soorten spinnen die de kleintjes wel met zich meedragen.
    Alsnog klopt het niet dat de spin op de foto "aan het bevallen" was.


    Haha lijkt me heel sterk dat iemand een spin en mini spinnetjes gaat verzamelen voor een 9GAG post. Nou niet bepaald een hobby van de meesten... lolol


    tya

    Roane schreef:
    (...)

    Nope. Ze draagt de eieren niet met zich mee. Maar er zijn bepaalde soorten spinnen die de kleintjes wel met zich meedragen.
    Alsnog klopt het niet dat de spin op de foto "aan het bevallen" was.


    Volgens wikipedia doen sommige spinnen dat wel, hun eieren mee dragen.

    De eitjes worden in een beschermende cocon geplaatst, worden verstopt in de directe omgeving of worden op het lichaam meegenomen. Andere soorten kleven de eitjes tegen elkaar en nemen de bol-vormige klont eitjes mee tussen hun cheliceren. Dergelijke soorten laten hun eitjes nooit los, ze kunnen dus niet eten tot het nageslacht is uitgekomen. Voorbeelden van spinnen die hun eitjes in de monddelen nemen zijn de in huizen levende lijmspuiter en de trilspin.
    Andere soorten nemen de eicocon mee onder hun achterlijf, zoals bekend is van veel wolfspinnen.[3] Als de eitjes uitkomen dragen de vrouwtjes de jonge spinnetjes nog enige tijd mee op het achterlijf.


    Physics is awesome

    Ik denk dat ik mijn reactie het beste met een .gif kan weergeven.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    People of the earth: lend me your power!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ben ik de enigste die zoiets heeft van dat het nog best cool is om zoiets te zien XD Ik heb het niet echt voor spinnen, maar ik zou er dus echt gefascineerd naar kijken en enthousiast erom zijn en jumpen van 'Kijk nou! Kijk nou!' XD
    Ik heb alleen geen idee wat ik ermee zou doen. Ergens vind ik het namelijk zielig om ze uit te moorden, en tja, als Thomas in de buurt is, die krijst meteen dat het zijn vriendjes zijn en dat ik ze niks mag aandoen :'D Maarja, om er maar meteen zoveel in huis te hebben is ook niet alles...
    Achja, zo lang het niet gebeurd, hoef ik er ook niet verder over na te denken wat ik ermee zou doen :'D

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 10:05 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Kende ik al, maar het is zeker niet leuk :Y) De oplossing op zich is wel makkelijk.
    Maak een klein gaatje aan de bovenkant, spuit door dat gaatje deo en steek het aan. Problem solved (krul)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 10:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Kende ik al, maar het is zeker niet leuk :Y) De oplossing op zich is wel makkelijk.
    Maak een klein gaatje aan de bovenkant, spuit door dat gaatje deo en steek het aan. Problem solved (krul)


    Jij bent echt erg. Die dieren eten in de zomer wel muggen op, ja. Niet dat ik ze graag in mijn woonkamer wil hebben, in een hoekje waar ik ze niet zie vind ik nog wel kunnen.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Jij bent echt erg. Die dieren eten in de zomer wel muggen op, ja. Niet dat ik ze graag in mijn woonkamer wil hebben, in een hoekje waar ik ze niet zie vind ik nog wel kunnen.

    Lol, ik ben erg? Ik zie die logica niet :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.