• Hii peepz,
    Ik ben dus van plan een serie te maken, maar weet totaal geen titel & zoek ook een plaatje voor de hoofdrol + een naam eigenlijk. Zouden jullie me willen helpen? Misschien kan ik jullie er dan wel in gebruiken.. ^^
    Quiz:
    Jillian is een populaire meid op school en in haar buurt. Ze woont samen met haar moeder in een villatje in Spanje. Ze is helemaal gek van Tokio Hotel & Paramore. Op een dag krijgen ze van school een brief mee dat een bekende groep mensen zoekt om in hun nieuwe videoclip mee te doen en die zouden allemaal op (datum) naar het grote Centrum in Madrid komen. Het gaat dus wel om een beperkt aantal leerlingen per school. Jill & haar beste vriendin Mary schrijven zich onmiddellijk in en kijken uit naar die bepaalde dag. Daar ontdekken ze dat ze misschien mogen meedoen in de nieuwe videoclip van Tokio Hotel. Maar wat gebeurd er als het meisje verliefd wordt op Tom, meegaat naar Duitsland en alles achterlaat. En wat dan nog eens als alles in Duitsland totaal fout loopt en ze niet meer weet wat te doen?

    Dit is de quiz, dus help me! =D
    REACTIEZ! <333.
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=14846 HIER NAAM STEMMEN!

    (...)
    Ik neem een titel van jou! ^^


    JIPPI !!:D:D


    Crack a bottle