Sinds een maand of twee schrijf ik tweewekelijks gedichten voor lokaal weekblad de Toren en die gedichten moeten iedere keer te maken hebben met een beeld dat staat in mijn woonomgeving; de Bommelerwaard. Nu krijg ik zeg maar iedere keer een afbeelding van zo'n beeld opgestuurd en moet ik er iets bij verzinnen. Tot nu toe is dat aardig gelukt, maar deze keer heb ik zo'n inspiratieloos beeld dat ik echt niet weet wat ik ermee moet Maar goed, ik moet voor morgen mijn gedicht insturen en ik weet dus echt niet wat ik ermee kan. -.-
Wat is het eerste waar jullie aan denken bij dit 'prachtige beeld' (ik wist serieus niet eens dat het een beeld was)? En hebben jullie misschien ideetjes voor een onderwerp/thema van mijn gedicht? Je zou me ontzettend helpen!
EDIT 1: deze foto is van bovenaf gemaakt; het staat dus zeg maar op een soort 'helling' en als je erbij zou staat, zou je dus daar beneden, op de straat, staan.
EDIT 2: ik heb iets gevonden! 'Betekenis: Symboliek van rails, snelheid en architectuur.' (het staat bij het NS station in Zaltbommel)
EDIT 3: Oké, volgens mij kan ik er wel iets mee nu ik de betekenis heb gevonden na lang googlen (': Toch bedankt voor het meedenken, iedereen! Er mag wel een slotje op dit topic.
[ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 14:26 ]
"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)