• Ik ben vrij nieuw hier dus ik weet niet precies waar ik dit moet plaatsen, sorry voor het geval dit op de verkeerde plek staat.

    Maar goed, zoals je waarschijnlijk ziet is mijn pasfoto zwart. Ik heb al een aantal andere foto's geprobeerd te uploaden maar wat ik ook doe het blijft zwart.
    Ik heb het op Internet Explorer en op FireFox geprobeerd maar het probleem blijft zich herhalen.

    Ligt dit aan mij?


    At least I still have my sense of humor.

    Heb ik ook een paar keer gehad :/
    Uiteindelijk kreeg ik de pasfoto die ik wilde


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb geen idee. Nog nooit problemen mee gehad.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Dat heb ik ook gehad. D:
    Echt fucking annoying, because na een tijdje had ik het nog steeds niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zal het nog wel een aantal keer proberen. (:


    At least I still have my sense of humor.

    Zijn het wel jpg. bestanden?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zo te zien is het gelukt. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Hm, ik heb nu een andere.
    Deze ziet wel te werken.

    Het op het begin waren het PNG bestanden, ik heb ze toen veranderd in JPG bestanden.
    Zou dat het probleem kunnen zijn?


    At least I still have my sense of humor.

    Madonna schreef:
    Ik heb geen idee. Nog nooit problemen mee gehad.


    •*• Lululu •*•

    Als het .PNG bestanden zijn, moet je ze openen in Paint. Daarna doe je "Opslaan Als" en kies je voor JPG. Dan die foto gebruiken :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dus je kan niet klikken op 'naam veranderen' en het vervolgens in PNG veranderen?


    At least I still have my sense of humor.

    Madonna schreef:
    Ik heb geen idee. Nog nooit problemen mee gehad.


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb het even getest en zo te zien kan je dus niet een PNG bestand veranderen door op 'naam wijzigen' te klikken, maar het werkt wel in Paint zoals DarkSavior al zei.
    Bedankt!
    Dan is mijn probleem nu opgelost. (:


    At least I still have my sense of humor.

    Hé hé, ik heb eindelijk ook diegene die ik wilde. :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    *applaus* Ik heb trouwens nog een vraag, sinds dit is opgelost moet ik dit Topic nu aan iemand melden zodat het op slot kan of wordt dat vanzelf gedaan? Ik zie namelijk geen meldknop.


    At least I still have my sense of humor.

    Denk dat het wel beter is om te melden. Dan hoeven ze ook niet zelf te zoeken of zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.