• JA boos ja.. koop ik 2 kilo mosselen zijn ze allemaal vies en rot grrrr. terug naar de winkel gegaan mevrouw dat kan niet hij was vacuum verpakt. ik zou ze te lang in mn koelkast hebben liggen -.- vanochtend om 10 uur gekocht grrrrrr. iemand nog ideeen voor het eten vanavond? want ik wil niet weer de patatpan aan zetten.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Niks aan te doen helaas! We kunnen wel tienduizend spotjes op tv uitzenden, miljoenen voorlichtingen... Maar mensen geven hun luxe niet op. Ze moeten er niet aan denken dat alles weer met de hand gedaan moet worden en dat ze werkelijk moeten... WERKEN. D:
    *gaaaaasp*

    Ja, helaas, we kunnen ze niet gaan dwingen. Ze moeten zelf maar weten wat ze doen dan, ik raak er een beetje geïrriteerd van. Bij het minste dat ze doen denken ze al dat ze heel wat hebben gedaan. :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Beetje laat, maar: Boterham? Tosti's zijn best lekker als avondeten.

    Over de bonnetjes: vaak print de kassa ze automatisch uit, of je dat nou wil of niet. (Ik weet wel van de Jumbo waar ik werk dat die tegenwoordig vraagt of de bon uitgeprint moet worden, of niet. Maar da's ook pas sinds kort.)


    Deep inside, I've never felt alive

    Nikolajevna schreef:
    Beetje laat, maar: Boterham? Tosti's zijn best lekker als avondeten.

    Over de bonnetjes: vaak print de kassa ze automatisch uit, of je dat nou wil of niet. (Ik weet wel van de Jumbo waar ik werk dat die tegenwoordig vraagt of de bon uitgeprint moet worden, of niet. Maar da's ook pas sinds kort.)
    dat is wel zo, gelukkig doet de albert dat nu ook ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.