• JA boos ja.. koop ik 2 kilo mosselen zijn ze allemaal vies en rot grrrr. terug naar de winkel gegaan mevrouw dat kan niet hij was vacuum verpakt. ik zou ze te lang in mn koelkast hebben liggen -.- vanochtend om 10 uur gekocht grrrrrr. iemand nog ideeen voor het eten vanavond? want ik wil niet weer de patatpan aan zetten.

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

Genius schreef:
    Of jij je bonnetje nou aanneemt of niet, die boom is toch al gekapt. :Y)
    en hoe minder mensen bonnetjes aan nemen hoe minder het animo voor papier word dus hoe minder bomen er worden gekapt ˆˆ

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

Madonna schreef:
    Heb je geen bonnetje dan?
    Ik zou iets makkelijks kiezen. Rijst met satésaus, of zo.

Bad decisions make good stories.

Als ze vacuüm verpakt zijn, dan is het niet de schuld van de supermarkt dat de mosselen niet goed zijn. Zij kunnen ook niet vanaf de buitenkant zien dat ze niet goed meer zijn.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Gamgee schreef:
    Als ze vacuüm verpakt zijn, dan is het niet de schuld van de supermarkt dat de mosselen niet goed zijn. Zij kunnen ook niet vanaf de buitenkant zien dat ze niet goed meer zijn.
    maar het is wel hun verantwoordelijkheid =) dan moeten ze het eigenlijk terug nemen afschrijven en dit met de leverancier over hebben.

Gamgee schreef:

Maar uiteindelijk is de supermarkt wel verantwoordelijk voor de artikelen die ze leveren.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

fireflower schreef:
    (...)en hoe minder mensen bonnetjes aan nemen hoe minder het animo voor papier word dus hoe minder bomen er worden gekapt ˆˆ

En jij gelooft dat niemand meer bonnetjes aanneemt? Oké, maar je eet wel mosselen?

Maar ik zou het bij iets simpels houden. Veel mensen hebben nog wel wat in de voorraadkast liggen voor dit soort dingen en anders een boterham :Y)

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Boira schreef:
    (...)

En jij gelooft dat niemand meer bonnetjes aanneemt? Oké, maar je eet wel mosselen?

Maar ik zou het bij iets simpels houden. Veel mensen hebben nog wel wat in de voorraadkast liggen voor dit soort dingen en anders een boterham :Y)
    verbeter de wereld begin bij jezelf roep ik altijd.

nope pasta met zalm en spinazi vond ik echt een geweldig idee!

fireflower schreef:
    (...)verbeter de wereld begin bij jezelf roep ik altijd.

Sommige mensen moeten de boekhouding doen met bonnetjes, dus niet iedereen zal jouw voorbeeld overnemen. (cat)
    SURPRISE.

"Well, well. Look who we've got here!"

fireflower schreef:
    (...)verbeter de wereld begin bij jezelf roep ik altijd.

Dat kan, maar hiermee verbeter je niet echt de wereld lijkt mij :'D Hoeveel papier jij ook bespaart, Haha. Een beetje naïef.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Devourer schreef:
    Tja, da's wel lullig. Ik zou lekker naar de snackbar gaan (;

•*• Lululu •*•

Boira schreef:
    (...)

Dat kan, maar hiermee verbeter je niet echt de wereld lijkt mij :'D Hoeveel papier jij ook bespaart, Haha. Een beetje naïef.
    ach ik voel me er beter door =) dat een ander mij daardoor naief of dom of what ever vind zal mij mn reet roesten.

ik doe eigenlijk al heel lang mij best om verspilling tegen te gaan, mijn afval doe ik scheiden =) dus als iedereen zijn steentje bij zou dragen dan zou de wereld er een stuk beter van worden.

tuurlijk zijn bonnetjes nodig mijn ouders hebben een bedrijf dus logisch dat die bonnetjes hebben maar ik heb ze niet nodig... nouja in dit geval wel maar goed.. heel jammer ik vind het gewoon je taak als mens om voor het milieu te zorgen.

fireflower schreef:
    (...)ach ik voel me er beter door =) dat een ander mij daardoor naief of dom of what ever vind zal mij mn reet roesten.

ik doe eigenlijk al heel lang mij best om verspilling tegen te gaan, mijn afval doe ik scheiden =) dus als iedereen zijn steentje bij zou dragen dan zou de wereld er een stuk beter van worden.

tuurlijk zijn bonnetjes nodig mijn ouders hebben een bedrijf dus logisch dat die bonnetjes hebben maar ik heb ze niet nodig... nouja in dit geval wel maar goed.. heel jammer ik vind het gewoon je taak als mens om voor het milieu te zorgen.

Helaas pindakaas doen vrij weinig mensen dat. . :'].

Quiet the mind, and the soul will speak.

Tortura schreef:
    (...)
    Helaas pindakaas doen vrij weinig mensen dat. . :'].

Het kan mensen weinig schelen wat er met de omgeving gebeurt, als zíj maar luxe leven. :Y)

Barnabas schreef:
    (...)
    Het kan mensen weinig schelen wat er met de omgeving gebeurt, als zíj maar luxe leven. :Y)

Dat is het punt juist. Aso's.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Tortura schreef:
    (...)
    Dat is het punt juist. Aso's.

Niks aan te doen helaas! We kunnen wel tienduizend spotjes op tv uitzenden, miljoenen voorlichtingen... Maar mensen geven hun luxe niet op. Ze moeten er niet aan denken dat alles weer met de hand gedaan moet worden en dat ze werkelijk moeten... WERKEN. D:
    *gaaaaasp*