De stelling van deze week luidt:
Er is iets mis met mannen die make up gebruiken.
(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)
[ topic verplaatst door een moderator ]
- Home
- Forum
- Oude Stellingen
- [stelling] Er is iets mis met mannen die make up gebruiken.
[stelling] Er is iets mis met mannen die make up gebruiken. - Oude Stellingen
-
17 feb 2013 - 3:0317 feb 2013 - 3:04
Ja, alle acteurs/zangers, blijkbaar.
Your make-up is terrible
17 feb 2013 - 6:49nee er is niks mis met mannen die make-up gebruiken. Toch ligt het er ook aan hoeveel.,,.
Don't let small minds convince you that your dreams are too big.
17 feb 2013 - 8:25Ik zou niet weten waarom.
“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel
17 feb 2013 - 9:06Natuurlijk niet. Als een man graag make up wil dragen, doet hij dat toch? Zou niet weten wat daar mis mee zou moeten zijn.
"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)
17 feb 2013 - 9:53Nee, natuurlijk is daar niks mis mee.. No arguments necessary.
You are beautiful, you are love.
17 feb 2013 - 10:18Oneens. Wie heeft er in vredesnaam besloten dat make-up alleen voor vrouwen is? Om heel eerlijk te zijn ken ik genoeg voorbeelden van mannen die make-up op een (in mijn ogen) betere manier dragen dan veel vrouwen.
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
17 feb 2013 - 10:22Al vind ik het wel 'raar', er is op zich helemaal niets mis mee.
Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28
17 feb 2013 - 10:35Oneens, een man mag toch ook een keer een puistje camoufleren?
Today will be Girl's Day party with you~
17 feb 2013 - 10:4717 feb 2013 - 10:59Michonne schreef:
Ja, alle acteurs/zangers, blijkbaar.
Madonna schreef:
Ik zou niet weten waarom.
This.Bad decisions make good stories.
17 feb 2013 - 11:06Hmpf, als makeup mag dan mag niemand klagen over mijn mooie zomerjurkjes!
quidquid excusatio prandium pro
17 feb 2013 - 11:31Wiarda schreef:
+1
Oneens. Wie heeft er in vredesnaam besloten dat make-up alleen voor vrouwen is? Om heel eerlijk te zijn ken ik genoeg voorbeelden van mannen die make-up op een (in mijn ogen) betere manier dragen dan veel vrouwen.Change is for weirdos ~ Niall Horan
17 feb 2013 - 11:39RainbowDash schreef:
Hmpf, als makeup mag dan mag niemand klagen over mijn mooie zomerjurkjes!
Te veel inkijk.'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'
17 feb 2013 - 11:40RainbowDash schreef:
Hmpf, als makeup mag dan mag niemand klagen over mijn mooie zomerjurkjes!
Als je maar wel je benen scheert"I shut my eyes in order to see.'
17 feb 2013 - 11:42