• How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

ik ben zo terug, die appeltaart is te verleidelijk,.

She knew the rules so she knew how to break them.

Morissette schreef:
    Is er hier iemand die iets van het hele 'jail' ding op twitter snapt? Serieus, ik heb iets gemist denk ik.

dan heb ik ook iets gemist haha..

Rembrandt schreef:
    (...)
    Ja,mijne ook niet. Daarom houd ik van mijn laptop. (:

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Morissette schreef:
    Is er hier iemand die iets van het hele 'jail' ding op twitter snapt? Serieus, ik heb iets gemist denk ik.

Ik heb het hele twitter gedoe gemist. Bij mij in de buurt heeft echt niemand twitter.:')

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Rembrandt schreef:
    (...)

Mijn ouders weten het niet eens. :'D

Ik schreef denk (;

•*• Lululu •*•

Rembrandt schreef:
    (...)
    Hoezo? Je hebt toch vakantie?
    Ikwilwel van plaats wisselen? :'D

Ja, maar ik vind belgen altijd zo aardig. Haha.

She knew the rules so she knew how to break them.

STYLiNSONNN schreef:
    (...)

Haha,niet waar ik woon. :'D

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

Ik weet het, op een site ging iedereen proberen mensen te laten doneren voor dat goede doel van 1D. & dan zeiden ze tegen oude mannen van 40 ofzo als je foto's van me wilt moet je daar heen sms'en dus niet eerlijk, toen vond iemand dat je er voor 30 jaar in de gevangenis moet als de politie het ziet, btw, ik heb het iets van 3 x gedaan. :$

Don't worry, you won't be lonely

STYLiNSONNN schreef:
    Ik haat het om nederlander te zijn ;c

Jij toetsen, ik vakantie? 8D

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Nederlander die in België woont

•*• Lululu •*•

Mallory schreef:
    (...)
    Ik schreef denk (;

Whut? D:

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

x1DGeak schreef:
    Ik weet het, op een site ging iedereen proberen mensen te laten doneren voor dat goede doel van 1D. & dan zeiden ze tegen oude mannen van 40 ofzo als je foto's van me wilt moet je daar heen sms'en dus niet eerlijk, toen vond iemand dat je er voor 30 jaar in de gevangenis moet als de politie het ziet, btw, ik heb het iets van 3 x gedaan. :$

HAHAHA OMG GENIAAL.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

x1DGeak schreef:

ooh dus daar ging dat over.. en btw ze pakke je echt niet op hoor dan kom ik in actie haha

STYLiNSONNN schreef:
    (...)

Ik vind van niet (;
    Maar in elk land zullen er wel zulke mensen zijn

•*• Lululu •*•

Soms mis ik Nederland. Maar ik woon nu al best lang in België om terug te willen verhuizen.:3